Sabah uyandigimda mutfaktan yine tartisma sesleri geliyordu.Hemen kendime gelip yataktan ciktim.Lavaboya gidip islerimi hallettikten sonra siyah pantolonumu siyah tisortimu ve deri ceketimi ustume gecirdim.Bir an once bu evden cikmaliydim yoksa yine o sacma sinir krizine gircektim.Annem ve babam olacak o insanlar mutfakta sonu kotuye gidecek(bundan eminim) kavgalarini yapiyolardi.Hic ses cikarmadan evden ciktim.Ellerimi deri ceketimin cebine koydum ve soguktan korunmak icin ceketimin yakalarini kaldirdim. Neredeyse her sabah bu sekilde uyaniyodum ve artik bundan bikmistim.Surekli kavga ediyolardi cok basit gibi gelebilirdi ama bu kavgalar sonunda annem yuzunde ve vucudunda morluklara sahip oluyordu.Kucuklugumden beri bunlari yasamaktan bikmistim.Okula giris yaptigimda yine hic bi sekilde dikkat cekmemistim.Kim siyahlarla kapli bi kizla ilgilenirdi ki? Zaten bunu da istemiyodum.Sinifa gecip sirama oturdum ilk ders bostu bu yuzden hemen siraya kafami koyup uyudum. Siniftaki gurultuden dolayi uyandigimda tenefusteydik. ikinci derse gircektik heralde ,ders fizikti.Lanet derse baslamak icin beklerken iceri tarih hocasi girdi.Yanlis mi girdi acaba diye dusunurken adam derse basladi ama bugun bizim tarih dersi dorduncu dersti.ahh salak riva tabi ya dort ders boyunca uyudun.Tabi kimse seninle ilgilenmedigi icin uyandirmadi.O an bi kez daha ne kadar ise yaramaz oldugumu dusundum.Neden yasiyodum onu hic bilmiyorum.Gerci yasayip yasanadigima da emin degilim.Bok gibi bi ailem var.Ask bana o kadar uzak kiii.Butun dersler bittinde ve okuldan ciktigimda mezarliga gitme karari aldim.Gitmemin sebebi bi yakinimin mezarinin orda olmasi degildi mezarlikta kendimi hic olmadigim kadar rahat hissetigimdendi.kendimi ölü gibi hissediyordum ve orda bir suru ölü insan vardi.Benim yerim orasiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü
RomanceKendini ölü gibi hisseden bi kız, yalnız Ona yardım edebilecek tek erkek, ukala Kızı kurtaracak mı yoksa daha dibe mi batiracak?