HAYALLERİN ŞEHRİ-TANITIM

1K 49 15
                                    

@asiyeceren & @banasuderlerrr e itafen tüm sevgili okurlarıma...

Artık gün doğumu Nehir için güzel bir hayatın başladığını kanıtlar nitelikte parlıyordu.Havaalanının önündeki ilk taksiye bindi ve eski sıkıcı hayatını geride bıraktı.İlk iş olarak kampüse giderek yurda yerleşmeliydi.Yolculuk her zaman ki gibi Nehir'i çok yormuştu.Dokuz Eylül Üniversitesinin yurt kapısından içeri girerken arkadaki büyük bordo renkli şapkası olan çocuk dikkatini çekti. Sanki havaalanında onu görmüştü.Bir an için duraksadı, İzmir'deydi sonuç olarak en sıra dışı insanlar okumaya, yaşamdan tat almaya buraya geliyordu.Buna alışsa iyi olacaktı.Kapıdaki saçları kelleşmeye başlayan kirli sakkallı adının Feriddin olduğunu öğrendiği yurt görevlisini bilgilendirdikten sonra yatakhane kartını aldı. Yurda binasina doğru ilerlerken fakülte tabelalarının olduğu kavşakta durdu ve içgüdüsel olarak kendi bölümünü gözleriyle aramaya başladı."Mimarlık Fakültesi" yazılı tabelayı gördüğünde ismine ilham kaynağı olan okyanus mavisi gözleri heyecanla ışıldıda.Daha fazla zaman kaybetmeden yurda koşarmışcasına yürümeye başladı. Yurda ilk adımını attığında burada yaşayacağı olaylardan haberdar bile değildi.Merdivenlerden herkül gibi üçer beşer hızlıca çıktığını zannederken aslında hastanedeki koridorlarda kolunda serumla yürümeye çalışan yaşlı teyzeler gibi görünüyordu.Bunu odasının kapısına geldiğinde nefes nefese kalınca fark etmişti.Odasına girdiğinde diğer üç oda arkadaşı çoktan yerleşmişti.Aralarından en sıska olanın adı Buğday'dı.Adını kayıda geldiğinde duymuş, dikkatini çekmişti.Oldukça sevimli ve sıcak kanlıydı ama yüzünde hafif bir kırgınlık vardı. Buğday'ı görür görmez içi ısınmıştı.Hemen onunla tanışmak için yanına gitti.Aynı samimiyeti ondan görebilicek mi diye düşünürken,Buğday'ın da kendisine baktığını fark etti.İkisininde yüzünde aynı anda tebessüm oluştu. Bu iyi bir dostluğun başlangıcı olacaktı.Ardında Esila ve Masal'la tanıştı.Hepsi kafa kızlardı.Eşyalarını 4 numaralı dolaba yerleştirdi.Raflardan hangisinin onun olduğunu bilmediği için çizgi romanlarını ulu orta yere bıraktı.Boş kalan ranzanın üst katına yayıldı ve oda arkadaşlarını incelemeye koyuldu.Acaba anlaşa bilecek miydi diye düşünmeden edemedi.Esilan'ın sessiz tavırları dikkatini çekmişti.Masal'sa adeta oyuncak ayısıyla uyumayı yeni bırakmış gibi oldukça cici kız halleri sergiliyordu.Buğday'ın yanına oturmasıyla ilk başta irkilen Nehir'in suratında hafif bir gülümseme belirdi.Beş on dakika sonra Esila ve Masal'da sohbete katıldı.İzmir'deki hayatı düşündüğün daha çabuk başlamıştı Nehir için...

İntikamın Gül KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin