-Merhaba sevgili okuyucularım. Öncelikle bu benim Wattpad'deki ilk hikâyem. Daha önce bir çok hikaye yazdım fakat hiçbirini profesyonel anlamda paylaşmadım. Yüzüklerin Efendisi serisi benim şu hayattaki en çok izlediğim ve sevdiğim film.Eminim siz de seviyorsunuzdur. Gerçekten mükemmel bir film.Bir gün Wattpad'de dolaşırken aklıma geldi ve Yüzüklerin Efendisi için profesyonel bir hikaye olmadığını fark ettim ve yazmaya karar verdim. Şunu söylemem gerekli ki ben Yüzüklerin Efendisi serisinin kitabını daha önce hiç okumadım.Ama filmi ezbere biliyorum ve ona dayanarak yazıyorum. Hikayemde Frodo, Bilbo,Aragorn, Gandalf gibi tüm karakterlerin düşüncelerine yer vereceğim.Ve şunu bilmenizi istiyorum ki evimde internet yok ve sürekli internete bağlanamıyorum. Bu yüzden bölümler bazen gecikebilir bunun için şimdiden çok özür diliyorum.Umuyorum ki hikayemi beğenirsiniz ve hep beraber güzel bir aile oluruz. İyi okumalar yüzükçüler :)
Galadriel'in ağzından:"Dünya değişiyor. Bunu suda hissediyorum, toprakta hissediyorum, kokusunu alıyorum.Eskilerden pek bir şey kalmadı.Zira hatırlayanlardan yaşayan yok artık.Her şey muhteşem yüzüklerin yapılmasıyla başladı.Üç yüzük varlıkların en ârifi, en zarifi olan ölümsüz elflere verilmişti.Yedisi mahir madenciler ve zanaatkârlar olan,dağların derinliklerinde yaşayan cücelere...Dokuz yüzük varlıklar arasında güce en düşkün olan insan ırkına bahsedilmişti.Bütün ırklara hükmedecek gücü muhafaza ediyordu bu yüzükler.Lâkin hepsi;elfler, insanlar, cüceler, hepsi ama hepsi kandırıldı.Mordor Diyarı'nda, Hüküm Dağı'nın ateşlerinde gizlice dövmüştü Karanlıklar Efendisi Sauron hükmeden yüzüğü,diğerlerine hükmedebilmek için.Bütün zulmünü, kinini ve tüm yaşamlara hâkim olma iradesini kattı bu yüzüğe. Hepsine hükmedecek TEK BİR YÜZÜK... Orta Dünya'nın hür diyarları yüzüğün gücü karşısında birer birer düştüler.Ama karşı koyanlar da vardı.Elflerle insanlar arasındaki son ittifak güçleri Mordor ordularına karşı yürüyüşe geçerek Hüküm Dağı eteklerinde Orta Dünya'nın hürriyeti için harp ettiler.Zafer yakındı.Lâkin yüzüğün gücü bir türlü bastırılamıyordu.İşte bütün ümitlerin yitirildiği o karanlık saatlerde kralın oğlu İsildur babasının kılıcını aldı.Böylece Orta Dünya'nın hür haklarının düşmanı Sauron sonunda mağlup edilmiş oldu. Yüzük İsildur'a geçti.Bu sayede kötülüğü sonsuza kadar yok etme şansı bir kereliğine ona verilmiş oldu.Ama o bunu kavrayamadı. Çünkü insanlar tamahkârdır. Güç Yüzüğü'nün kendi iradesi de vardır.Yüzük İsildur'a ihanet ederek ölümüne sebep oldu.Ve unutulmaması icap eden şeyler yitip gitti.Tarih efsaneleşti, efsaneler masal oldu. 2500 yıl boyunca Güç Yüzüğü sırra kadem bastı.Ta ki tesadüfen yeni bir taşıyıcıyı kapanına kıstırıncaya kadar.Gollum yüzüğü 500 yıldan fazla bir süre Dumanlı Dağların karanlıklarında gizledi. Ve burda tüketti yüzük onu. Yüzük Gollum'a uzun, çok uzun bir hayat bahşetti.500 yıl boyunca o karanlık mağarada aklını zehirleyerek bekledi. Karanlık dünya ormanlarına yeniden süzüldü. Şarkta görülen gölgenin söylentileri alıp yürüdü.İsimsiz korku fısıltıları dört bir yanda dolanmaya başladı. Güç Yüzüğü artık zamanının geldiğini anladı ve Gollum'u terk etti. Lâkin yüzüğün hesaba katmadığı bir şey oldu.Ve hayal edilebilecek en son mahluk tarafından bulundu. Shire'den Bilbo Baggins adlı bir hobbitin eline düştü.Zira hobbitlerin herkesin alın yazısını tayin edeceği vakit yaklaşmıştı."