Tek bolum -

14 0 0
                                    

Hayat guzeldir ya boyle ne guzel gezersin arkadaslarla ve en guzeli de bir okul cikisi tum kankalarinla yemege gitmek. Okulu degil okul ortamini seviyorum resmen.

-Hadii herkes kahvaltiyaa!

Aah, annemin su sesi yokmu beni uyandiran. Ettim kahvaltimi aldim cantami okulun yolunu tuttum. Okulun girisinde derse yetismeye calisan bir kiz vardi kosuyordu ve bana carpti.

-Onune baksana gerizekali!

+Ah pardon.

Ve evet o romantik sahne, dosyalari alirken ellerimizi tuttuk. Aah yapmayin, bu kadar duygusalligi kim sever? Olmadi oyle bisey aldi esyalarini gitti. Vaay tesadufe bak bee ayni siniftaymisiz o ergen kizla haha. Kizin adi Miraymis. Hoca tahtaya kaldirdi. Hmm gayette caliskan. Okul cikisi yine kizi sinir ettim.

+Gayet iyisin.

-Yavsama.

+Ah hayir! Bugun simdi bana matematik calistirir misin?

-Baya kotusun sanirim matematikte?

+Tahmin edemeyecegin kadar.

-Git baskasini bul ben dogru kiz degilim.

+Sinek mi vizildadi? Sen sevmek icinde calistirmak icinde dogru kizsin canim.

-Aman tanrim neler diyosun!

+Agzimdan kacti abla pardon.

Ve omzuma carpip gitti. Bende arkadaslarla biyere gitmek yerine evde o kizi arastirdim. Baya popi ya hahah. En cirkin fotografi 300 begeni vay canina lan. Bu kiz banami bakacak?

Her neyse yine bir okul sabahi. Ve o kiz bana geldi dediki;

+Evet sanirim seni sevmek icin dogru kizim.

Noluyo lan? Bu kiz abayi yakmis bana hahah.

-Ne demek bu?

+SENI SEVIYORUM.

-Aman tanrim!

Sinifta beraber oturduk ee bende tutuldum bu kiza. Okul cikisi yemek yemege gittik. Ve ben atladim.

-Prensesim olurmusun Miray?

+Senin prensesin olmak cok guzel bir duygudur eminim.

Ve baya konustuk sonra evine biraktim bende eve gittim. Sabaha kadar konustuk.

-Prensesim,saat kac?

+Sabahin 3'u.

-Gec olmus baya. Yarin gorusuruz prensesim.

+Gorusuruz prens.

Okula gider gitmez sarildik ve sinifa girdik. Ucuncu ders kavga ettik.

Agladi ve siniftan cikti. Baska bir erkek pesinden kostu. Orda naptilar bilmiyorum. Okul cikisi gittim konustum.

+Kim o!

-Siniftan biri.

+Pesinden niye geldi o zaman amk?

-Ya bilmiyorum bu seni ilgilendirmez.

+Nasi ilgilendirmez kizim! Sevdigin insana baskasi bakinca neler oluyor biliyor musun?

-Sevdigin kiza sahip cikip uzmeseydin.

+Kizim sen benimsin!

-O sadece arkadasim. Aramizda hicbisey yok.

+Olamazda!

-Tamam bittimi?

+Ney?

-Konusman.

+Sen once sunun cevabini ver.

-Neyin?

+Bittimi?

-Ney?

+Iliskimiz.

-Once sen cevap ver konusman bittimi?

+Bitti!

-Tamam.

+Simdi sen!

-Kusura bakma ama ben hayalimin gitmesine izin vermem. Sen birakana kadar seninim sevgilim.

+Kacicaz ulan buralardan uzaga gidicez yasiyicaz!

-Olur sevgilim!

Bidaha bizi oralarda goren olmadi, ya beraber olduk, yada beraber mutluyuz. Arayanimiz da olmadi.

BIZ SEVIYORUZ VE OLENE DEK BIRLIKTEYIZ.

(Bunu okuyan herkes varsa sevgilisine gostersin :) Nedenini sormayin. )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Aşık Oldum ^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin