Luke Hemmings POV
De bel rinkelde door het klaslokaal. Dat betekende dat het pauze was. Eindelijk. School was niet echt mijn ding. Samen met mijn beste vrienden - Zayn Malik en Ashton Irwin - liep ik naar de kantine. Ik gooide mijn rugzak neer en plofte op een stoel. 'Goed, zometeen wiskunde...wat gaan we vandaag voor grap uithalen?' vroeg ik. 'We hebben een proefwerk hoor...' antwoordde Ashton. Ik werd soms echt gek van Ashton. Als hij niet handig was in ons uit de problemen te praten, had ik hem allang in de prullenbak gestopt. Zayn zuchtte en haalde zijn schouders op. 'We kunnen ook iets uithalen bij biologie?' stelde hij voor. Dat was nog niet zo'n slecht idee. 'Ja,dat is wel oké...' zei Ashton bedenkelijk. 'Ja dat doen we, we moeten mevrouw Bruinsma laten huilen!' grijnsde ik. De andere jongens lachten. Triiiingggg. 'Tijd voor wiskunde' zei Ashton. 'Joepie...' zei ik sarcastisch terwijl ik mijn spullen pakte. We liepen richting het lokaal. 'Moeten we niet opschieten?' vroeg Ashton. Ik zuchtte. 'Nee dat hoeft niet Ashton, het is maar een proefwerk, het is niet ons eindexamen.' antwoordde Zayn. Ik lachte. We waren bij het lokaal aangekomen en ik ging op een stoel zitten. Ik vond het fijn dat we geen vaste plaatsen hadden, zo kon ik bij elk vak naast een slim iemand zitten en kon ik bij elk proefwerk afkijken. Dit keer zat ik naast Will Jacksons. Hij haalde bijna altijd negens voor wiskunde. Ik snapte nooit hoe hij het voor elkaar kreeg. 'Klas, pak een blaadje en een pen, passer, geodriehoek, rekenmachines zijn niet toegestaan. Veel succes, dat hebben jullie wel nodig' riep de docent door het lokaal. Hij deelde de proefwerken uit en iedereen ging aan het werk.
In het biologie lokaal pakte ik mijn tas. Ik stond stil voor het bureau van Bruinsma. Zayn stond bij de deur om te kijken of ze niet kwam. Ik pakte een aarbei en stampte hem plat op de stoel van de docente. Ik smeerde mijn hand af aan de leuning en legde er nog een paar aardbeien bij. Ik ging snel terug zitten. Het was geen supergrap, maar we moesten bij elke docent iets opbouwen.
Mevrouw Bruinsma kwam binnen en ze had een witte broek met een witte bloes aan. Perfect. Ze ging zitten en na nog geen seconde kwam ze gillend omhoog. De klas barstte in lachen uit. Ik keek naar Zayn en Ashton en gaf ze een goedkeurende blik. Daarna richtte ik me weer op Bruinsma die er ongemakkelijk bij stond. Ik zag aan haar dat ze zich niet om durfde te draaien, maar als ze les wilde geven zou ze toch moeten.
'Goed, vandaag gaan we het hebben over de voortplanting van planten' ze draaide zich langzaam om. Een enorme rood-roze vlek was te zien op haar achterste. De klas begon weer te lachen en mevrouw Bruinsma zakte op de grond. 'Misschien zoekt ze een tampon' hoorde ik iemand roepen. De docente kwam omhoog met tranen in haar ogen. Ze keek de klas even rond en rende huilend het lokaal uit.
'Mam, ben thuis' riep ik. Ik gooide mijn tas op de grond en liep de woonkamer in. Mijn vader, moeder en zusje zaten naast elkaar op de bank. 'Luke, misschien moet je even gaan zitten' begon mijn vader. Ik ging zitten op de stoel tegenover de bank waar mijn gezin op zat en leunde met mijn kin op mijn handen. 'Luke, we hebben besloten dat we gaan verhuizen' ging hij verder. 'We verhuizen naar de andere kant van het land. Je kan zo een nieuwe start maken op je school en misschien zul je eindelijk normale vrienden maken' maakte hij zijn verhaal af. 'What The Fuck?! We gaan verhuizen omdat.._?!' 'Nee eigenlijk omdat je vader een nieuwe baan heeft' zei mijn moeder. Ik knikte langzaam en stond op. Ik liep naar de keuken en trok de deur open. Ik pakte een blikje RedBull en rende de trap op. Ik smeet mijn deur dicht en sprong op mijn bed. Ik wilde niet verhuizen, ik wilde mijn vrienden niet missen, ik wilde hier gewoon niet weg.
Hoofdstuk 1...(dit is door BritneyPHS geschreven :) )
what do you think? Het is kort...sorry ik denk dat de hoofdstukken steeds langer zullen worden, maar dit is denk ik een soort introductie iets. Het volgende hoofdstuk zal geschreven worden door OfficialPindaX ze schrijft echt heel leuk enja...dat was het wel
XxBritney
JE LEEST
Changes
FanfictionLuke is de badboy van de school. Hij haalt samen met zijn vrienden Zayn en Ashton grappen uit bij de leraren, flirt met alle meisjes en iedereen is bang voor hem. Op een dag besluiten zijn ouders om te verhuizen naar de andere kant van Engeland. Lu...