adopted

684 10 11
                                    

Lees sws ff de A/N op het eind !! Want ik wil echt het antwoord weten

Ik ga naar beneden waar er een twee vrouw en en twee mannen staan . Dan gaat een man met blond haar naast een vrouw let blind haar staan en een man met bruin haar naast een vrouw met bruin haar . Ik loop naar Fraya( de opgewekte stem uit de micro ) "ehm wat moet ik hier nog doen in die vier maanden dat ik hier al ben zijn we al minstens 3 x per week naar beneden moeten komen en iedereen vind me wss gwn te lelijk of te dik en wil me gwn nie adopteren " zeg ik tegen Freya in de hoop dat ze me naar mijn kamer laat gaan. "Hou nu potverdomme 5 minuten u facking bek" roept ze ineens , zoals altijd " maar ..." probeer ik nog "bek toe" roept ze nu voor de hele zaal . "Wil ik kiezen Olivia Bolivia " zegt het blonde koppel "en wij Mathias Crow " zegt het andere stel .

~~~~~~
"We gaan zo naar het strand daar is onze zoon met zijn vrienden " zegt de vrouw . We zitten nu in de auto en ik heb natuurlijk uitgebreid afscheid genomen van Mathias , het heeft zeker 2 uur geduurd en het heeft ook een paar klappen van freya opgeleverd. "We zijn er "roept de vrouw blij . We stappen uit "mijn zoon Ian zal heel blij zijn om je te ontmoeten " zei de vrouw , ik grinnikte "Wat is er " vroeg de vrouw " Ik ben fan van een Ian echt leuk dat mijn broer ook zo heet " zei ik . "Hey schat" riep de vrouw ineens naar een groepje van 4 jongens , de ene keek op fking hel is dat ... "IAAAAAAAAAAAAAAAAN" riep ik en rende naar hem toe "Dit is je pleegzusje" zei de vrouw die Mia hete .
_______
Vandaag was de eerste dag op school , ik kwam op school en ging ergens staan waar er niet veel mensen stonden . Tot er opeens iemand naast me kwam staan . Ik keek op van mijn telefoon en zag een knappe jongen 👇

( ben ik de enige die cash knap vind ? Ik hoop echt van niet 😂) "Cash " zegt de jongen die blijkbaar cash heet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( ben ik de enige die cash knap vind ? Ik hoop echt van niet 😂)
"Cash " zegt de jongen die blijkbaar cash heet . " Ik ben nieuw hier " zegt hij er nog na " Ik ook "  zeg ik dan " vrienden worden " zegt hij na 3 minuten stilte " Ja s goed " zeg ik en denk jij mezelf ' wat een rare manier om vrienden te maken .

Wat vinden jullie van Chase of vinden jullie Maverick knapper ?

Maverick is degene met rode shirt en cash is degene met de zwarte shirt . Die let de witte weet ik nie eens 😂 laat de weten wie je knapper vind cash of Mav want ik zit in grote discussie met mijn beste vrienden wie nu het knapste is (4 tegen 1 😂 ik ben die ene en vind Chase het knapste en de andere vier vinden Mav het knapste )
Maar eh... sorry voor het saaie deel

adopted by fource !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu