Hoofdstuk 1

69 7 25
                                    

Yara p.o.v

Met een zucht druk ik mijn wekker uit. Waarom moet school ook zo vroeg beginnen?
Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn kledingkast en zoek naar kleren die ik aan kan doen.
"Aghhh! ik heb niks!" zeg ik en draai me om.
Met een kleine grijns op mijn gezicht ren ik naar mijn zus haar kamer en kijk ik haar kast. Ik trek een oranje blauw gestreept shirt en een blauwe korte broek uit haar kast en ren weer naar mijn eigen kamer.
Daar doe ik mijn pyjama uit en doe de kleren aan.

 Daar doe ik mijn pyjama uit en doe de kleren aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn look^

tevreden kijk ik in de spiegel.
Ik loop naar beneden voor ontbijt maar zie dat er niks klaar staat. Ik zucht en pak een bakje yoghurt uit de koelkast en zoek naar een lepel.
Tijdena het eten kijk ik op insta.
Een reactie op mijn foto? ik open de melding en kijk er met grote ogen naar.

_val dood, slet!_

ik klik met trillende handen op het account. Prive. En ik herken de naam ook niet...
met een zucht gooi ik het lege bakje Yoghurt bij het plastic.
Ik ren weer naar boven en pak mijn tas in. met mijn tas op mijn rug poets ik mijn tanden.

beneden zoek ik naar mijn sleutel en als ik die gevonden heb ga ik naar buiten en draai de deur op slot. Op mijn weg naar school denk ik steeds na over die reactie. Wie zegt nou zo iets?

Taehyung p.o.v

ik kijk op als ik de deur van het lokaal open zie gaan. Yara komt binnen. En ik moet toegeven, ze ziet er goed uit. Ik kijk snel om me heen en zie dat er alleen nog maar een plek vrij is naast mij. Ik zucht en leg mijn benen op de stoel naast me. Ik zie Yara naar mij kijken en ik grijns. "Pech gehad!" zeg ik met een lach op mijn gezicht. de klas grinnikt zachtjes.
"Kim Taehyung!" zegt de leraar "Haal je voeten van die stoel en ga recht zitten!"
ik zucht en doe wat hij vraagt.
als Yara zit fluister ik: "nog meer pech, je zit naast mij!"
Ik hoor gelach achter me, dus ik draai me om. Het is Mirae. Ze rolt met haar ogen en lacht zachtjes.
Yara kijkt me aan voor een seconde, maar zoekt dan naar haar boeken. Ze legt haar schrift op tafel en zoekt verder
naar haar andere boeken. Ik denk even na maar pak dan haar schrift en open het op de eerste bladzijde. ik kijk even naar haar aantekeningen maar ik besluit om geen schone bladzijde te pakken dus pak ik een stift en schrijf ik er met grote letters 'SLET' op. ik leg het terug voordat ze iets doorheeft en kijk onschuldig naar het bord.
vanuit mijn ooghoek zie ik haar met grote ogen naar haar schrift staren. Ik grinnik zachtjes, maar vanbinnen kan ik wel gillen. Ik wil haar niet pesten. Ik wik niet zo zijn! alleen.. als ik het niet doe- volgen er 'maatregelen'. dat zeggen mijn vrienden. Ik weet niet precies wat ze er mee bedoelen, maar in ieder geval ben ik te 'bang..' Ja, ik. Veel mensen denken dat ik de 'stoerste' van de groep ben, maar dat is totaal niet zo..

Dit was deel 1 Thxx Yan-Genius voor het helpen❤️❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 18, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

From the one I hate to the one I loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu