Ani bir

86 2 0
                                    

Esra(14)'nin agzindan;

Lan lan lan!Ben niye burdayim olm.Bizim teyzemlerin yazligindan bahsediyom yani.Ve bunu yazan da benim eed.Bizim aile yemekleri hayvanca buyuktur ve bunu en iyi bilen Barbara (14) karsim dir.Kendileri teyzemlerin yazliginin karsisinda oturuyorda.Aman neyse Cagla (15)ve Ilayda (17 miydi neydi aq neyse iste lise 3'e geciyor yane) olmasa da Barbara (dedim ya aq kac kere diyim)ve Derin (13) var.Barbara'yi aradim.Mesgul caldi.Umarim olmemistir.Shdhahds.Elif'le konusup yemek yedim.Nilgun teyzem (aslinda yengemdir ama caktirmayin yasini da biilmiyorum kb. hahdhaj)Barbara'nin annesiyle (yengemin yasini bilmiyorum barbaranin annesininkini nerden bilem ben kendi annemin yasini bilmiyorum aq ahdhahd )konusuyodu.Aha Barbara.Elimi salladim.O da elini salladi.Oyle kiro gorunuyoruz ki suan.Te allam yea.Nerdeyse "Giiz cumhurbaskanligini kazandiik" diye bagiracaz.Aman neyse.Derin zaten dunden hazir.Ama vallah billah hazir ya dun gruba yazmisti.En cok da Cagla yaziyor gruba.Kiz matkap gibi yaziyor abi.Agshhahs.Neyse.Barbara'nin yanina gittim.Emre (kuzen,7 ya da 8.Bilmiyom amk napiyim.ahdhahhd) Barbara'yla konusuyordu.

Emre:

Sen..sen kopek seviyor musun?

Barbara:

Evet

Ben:

Kopekleri var zaten

Emre:

O zaman beni takip edin size bisey gostericem.

Barbara:

Tamam ya bana uyar yani

Ben:

Bana da yani

Birlikte Emre'yi takip ettik.Ana,bizi Derinlere goturuyordu.Ben tabi her zamanki gibi anirdim;

"Dereeeeann!"

Barbara:

Ahah merhaba nasilsiniz?

Diger konusmalari dinlemedim.Ay baane.Kopek birden bir hav etti sicradim vallah billah.

Ben:

Bana bakin bu isirmaz dimi lan

Barbara:

He tabi gelicek isiracak seni

Emre:

Ben bu kopegi sabahtan beri-

Ben:

Aa ben dovme yaptiracam Barbara

Barbara:

Nerene yaptiricaksin

Ben gotume vurarak

Ben:

Kicima yaptiricam Barbara

Sonra Derin geldi.Zaten delisiziz dugun mu olur.O laf oyle miydi lan.Neyse.

Ben:

Emre senin cok gitmene izin vermiyorlar sen eve git istersen

Aslinda bence hemen git knk kufur edemiyom rahatca.Zaten kic dedim icime sigir oturdu.Aman neyse.Kic got toto popo iste aa ne farkeder!Beni dellendirmeyin!Atarli ergene bagladim lan.Hahdjahd.Neyse.Biz her zamanki gibi yurumeye basladik.Daha Derin'e merhaba bile demedim amk.Aman neyse.Ilayda'larin akrabalarinin yazliginin (ay amin) onunden geciyorduk.

Barbara:

Iyi aksamlar!

Ben:

Iyi aksamlar

Derin sessizligi secti hahdjajd

Akrabasi:

Size de iyi geceler kizlar!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANORMALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin