Noc

16 1 0
                                    

Do pokoje přišel Erik. Byl překvapen a začal se ptát kdo jsem jak jsem se tam dostala a tak... A že tam spát určitě nemůžu protože kluci ráno odletaji. Kluci to nějak s tátou vyřešili a ze mám zavolat domu ať si pro mě přijedou. Vzala jsem si mobil ale zjistila jsem že ho mám vybitý. Erik chtěl po mě nějaký telefoní čísla ale já si je nepamatuji. Tak mě teda nechali spát tam, jelikož já jsem byla už domluvená a ráno nejspíš odletaji tak bych s nima šla na letiště a odtamtud bych šla domů. No ale teď k věci co se Teda tu noc dělo?... No řekla bych že je to na dlouhý vyprávění takže tak. Když už jsme byli domluvený Erik šel na pokoj kde spal on. Já, Marcus a Martinus jsme seděli na té matraci ani nevím proč na ní, byli tam totiž postele ale to už je jedno prostě jsme seděli a povídali jsme si o tom jaký je to cestovat a být tak slavný už takhle v mládí. Taky mi řekli že nikdy neměli holku ani že žádný holce dřív pusu ani nedali. *dokud jsem nepřišla já 😂 * No pak Martinus někam odešel a já tam s Marcusem zůstala sama. On se mě zeptal: Líbím se ti? Nebo cítíš ke mě něco? Já jsem zrudla a řekla jsem že možná jo teda spíš určitě jo. On se šoupnul blíž ke mně a políbil mě. Mlčela jsem, přišel Martinus a sedl si vedle mě ale z druhé strany. Jelikož jsme měli na proti sobě televizi tak jsme si chtěli pustit nějaký film ale to jsme nevěděli jaký... Pak tam Marcus něco vybíral a já s Tinusem jsme šli dělat popcorn. V té kuchyni bylo strašný vedro tak Martinus otevřel okno z venku šel slyšet křik MMers a v ten čas si rikam že zrovna já mám takový štěstí ale i v neštěstí protože se mě zeptal Martinus jestli jsem zadaná. Já mu chtěla říct že jo ale v ten moment přišel Marcus a vzal mě kolem pasu, já koukám na Tinuse jeho výraz mluví za vše. Teď už to mám za sebou ale je mi Tinuse líto a to hodně :(. Marcus mě vzal a obejmul mě pak mě odnesl na tu matraci a tam jsme leželi asi půl hodiny a já usnula ale fakt jenom na chvíli myslela jsem si že je to sen ale když jsem se chtěla ujistit že není tak jsem otevřela oči a vedle mě Mac spí. Rozhlédla jsem se kolem sebe a nevidím Tinuse asi šel spát k sobě. Ten film furt běží popcorn na stole a je tam jakože docela velký bordel hihi. Já jsem vypla ten film a šla jsem spát. Zdálo se mi že jsem se probudila a byla jsem tam sama M&M nikde ani jejich věci prostě nic. Do takový situace bych se vážně dostat nechtěla. Ale když už jsme se ofc probudili všichni oba dva mě silně objali a že to bylo dlouhý objetí. Potom mi řekli že už musí jet a že s nima nemůžu. Erik mi zajistil odvoz prý. Řekla jsem Macovi že to byla nejhezčí noc miho života na to mi řekl že byla první ale poslední určitě nebude dal mi pusu a rozbrecela jsem se. Pak odjeli a já s brekem stojím a jenom koukám. POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 28, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Marcus And Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat