UPSR hanpir tiba.Biasa dengan sekolah ii lain. Mereka akan meminta restu dan bermaaf ii sesama rakan. Wani berkata kepada Ariq.
Wani: Ariq eee, aa, aku nak mintak maaf pasal surat tu..
Ariq:Surat apa???
Wani:Ala, yg pasal Farisya tu...
Ariq:Ooo..Aku tak kesah pun.. 😊
Aku pun nak mintak maaf.. Sebab rejeck kau. Tapi kan aku pun suka kau jugak..Ariq melarikan diri sekali lagi.
Wani:Ape aku tak dengar la!!!
wani terpinga ii sambil
memikirkan apa yg Ariq mengatakan.2017 hampir tamat. Di ig Ariq berkata. Saya akan masuk SMKSP. Wani berharap agar dia dapat masuk kelas sama dangan Ariq.
Hari pendaftaran dan membeli buku.
Wani:Mana Ariq ni. Tak nampak pon.. 😑😑Mungkin dia pegi esok kot..
Hari pertama di dewan pendeta.
Wani:Mane la dia ni.Tak kan la dia tak masok sekolah ni. Dia kata dia bakal murid sekolah ni. 🤔🤔
Wani mula putus asa. Berbulan bulan lamanya..........
Di Darjah Khas.....
Wani sedang sebuk menulis nota yg disuruh oleh guru.Tiba ii murid ii membuat bising dan berkataMurid ii:Fuoooo.BUDAK BARU...
Wani terkejut,murid ii semua memandang Wani. Wani tidak tahu soapa yg datang.. Wani melihat ke arah luar.Terlihatlah seseorang yg berjeket hijau tua.
Wani:Macam kenal je jeket tu. Entah ii...Ariq.... 😱😱😱
Ariq pun masuk ke dalam kelas dan duduk di hadapan wani.. Rakan ii melihat wani seperti udang kena rebus..
Waktu rehat.. Wani cuba melarikan diri di belakang bangunan. Ariq datang....
Ariq:Kau nak pegi mana..
Wani:kau nak apa..
Ariq:Aku nak bagi tau kau yg aku ada suka orang lain..
Wani:So, kenapa nak kena bagi tau aku.
Ariq:Sebap aku tau kau suka kat aku lagi..
Wani dengan perasaan sedih pun berkata..
Wani:Sape kata aku suka kau..
Ariq :Ala kau tipu.... Kalau kau tak tipu kenapa kau nangis..
Wani:Memang aku suka kau.. Aku tunggu kau kat ssp tapi takde. Kau kata kau masuk ssp tapi tak..
------------------------------------------------------
Sedih pulak.. 😭😭rugi sape yg tak votes. Votes tau.
YOU ARE READING
LOVE YOU EN. ZIRAFAH..
Romancecerita ini mengesahkan tentang seorang perenpuan yg agak gemuk. Dia menyukai seorang lelaki yg tinggi dan tampan. Tetapi dia terhalang dengan ramai musuh yg menyukai lelaki itu...