3. rész

12 0 0
                                    

- Lányok! Gyertek indulunk!-ordítottam el magam ismét...
- Miután ők is le értek felvettem a rumámhoz illő fekete sport cipőm. Zoe és Riley magassarkút vettek de én nem bíroma magassarkút, úgy hogy maradtama sport cipőnél.
- Jó a cipőd - mondta Adam.
- Köszi, de ezt eddig is tudtam-mondtam egy önelégült mosoly kíséretében.
Erre persze mindenki röhögött.
Adam autójával mentünk. (Ugyan olyan range rover mint a bátyámé csak sötét kékben) Amikor odaértünk és kiszálltunk néhány ember intet, de annyira nem törődtek velünk. Az ajtóban csöngettünk, majd a házigazda aki mellesleg Adam volt de nem baj , mert a másodfokú ember üdvözlő és egyben menő gyerek Joe nyitotta ki az ajtót, mert be volt zárva.
- Sziasztok-mondta és beljebb invitált minket. Amikor beléptünk azt a bizonyos pia, cigi és hányás szagot éreztem és már megfordultam, hogy kimennyek, de egy mellkasba ütköztem.
- Hova-hova?-kérdezte Adam.
- Ja, csak kimennék mert nem bírom ezt a szagot-hazudtam szerintem jól.
- Engem nem versz át- mondta mosolyogva, majd megfogta a kezem és magával húzott a tömegbe.
- Hova megyünk?-kérdeztem miközben mindenkitől elnézést kértem, mert Adam szinte mindenkit fellökött.
- Táncolni.
- Rendben.
A táncparketten megtaláltam Zoet és Rileyt
akik éppen táncoltak. Vajon mi mást lehet csinálni a parketten? Adam és én is elkezdtem táncolni. Egyszer csak megrezdül a telefonom, ami a kistáskámba volt. Nehezen kiszedtem, majd sokkoltan olvastam az üzenetet:

Ismeretlen: Szia. Gondoltam szólok, hogy ide költözöm és ha minden igaz egy suliba fogunk járni.😘😍😗
Puszi a te Jamesed.

Még mindig lesokkoltan néztem a telefont, amikor Adam felébresztett a gondolkodádomból.
- Hahó! Föld hívja Natasha-t.
- Bocsi-ráztam meg a fejem hogy vissza térjek a valóságba.
- Minden oké?-kérdezte aggódóan.
- Persze. Semmi gond.
- Nat, nekem elmondhatod- nézett mélyen a szemembe. Legszívesebben abba a pillanatba elmeséltem volna neki mindent, hogy mit tett velem James, hogy mennyire megbántott. Mindent, ami a családommal törtétnt. Viszont nem akartam, hogy sajnáljon. Mellesleg a családomról senki sem tud. Matt-tel megesküdtünk, hogy soha senkinek nem beszélünk róla.
- Nincs semmi baj.- vontam meg a vállam.
Ebben a pillanatban meghallottam a közös zenénket a lányokkal, akikkel automatikusan összenéztünk. Mivel mind a hárman shuffle-zunk kitaláltunk egy közös koreot erre a számra. (Fenti tánc☝)

Ahogy elkezdődött beálltunk a táncparkett közepére és elkezdtünk táncolni.
Mindenki minket nézett.
Amikor végeztünk egy nagy tapsvihar következett, mipedig röhögve meghajoltunk.(mielőtt valaki kérdezné hogy Zoe és Riley hogy bírtak magassarkúban táncolni, nem tudom bízzátok a képzelő erőtökre)
- Ügyesek voltatok-mondták a fiúk.
- Tudjuk!-mondtuk egyszerre a lányokkal egy önelégült mosoly kíséretében, majd mind a hányan elröhögtük magunkat. Mivel úgy volt, hogy én vezetek haza, ezért én nem ittam. Viszont a pultos srác le állt velem flörtölni. Igazából helyes volt a kék szemével és barna kócos hajával, de én csak le akartam rázni, viszont ő nem hagyta magát.
- Mondták már, hogy gyönyörű a szemed?-kérdi a fiú.
- Igen.
- Amúgy te táncoltál az előbb arra a zenére?-kérdezte de engem még nem sikerült meghatnia.
- Igen. Én. És tudom, hogy ügyes voltam, nem kell mondani.
- Hát jó.
Még mindig nyaggatott, amikor Adam lépett mellém.
- Egy vodkát. Ja, meg ha kérhetnélek hagyd békén a csajt- bólintott a fejével felém.
- Máris. Amúgy jártok?-kérdezi a pultos.
- Nem csak fogunk-jelentette be Adam én értetlenül néztem rá, majd betudtam annak, részeg.
A buli végére már szinte mindenki
leitta magát a sárgaföldig, úgyhogy
inkább abban maradtam magammal, hogy
felhívom a mamát, hogy itt alszunk.
Én és Joe lefektettük a srácokat, de nekem Adammel kellett aludnom, mert
nem volt több ágy. Amikor lefeküdtem
Adam mellé, két erős kart éreztem
magamon. Nem sok idő kellett, elnyomott
az álom.

Bocsi, rövid rész de remélem tetszett.😀

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy "tökéletes" lány életeWhere stories live. Discover now