פרק 1

5.6K 227 147
                                    

המוזיקה הייתה מחרידה , לא יכולתי לשמוע דבר מלבד צרחות צרחות ועוד צרחות.משום מה במקום הזה הם קראו לזה 'מוזיקה'.

ישבתי ליד הבר וסרקתי את רחבת הריקודים בחיפוש אחר האידיוט שבגללו הגעתי.למרבה הצער לא ראיתי אותו , ותאמינו לי אי אפשר לפספס אותו.
הוא בין האנשים הגבוהים ביותר שפגשתי ובין האנשים היפים ביותר.שילוב העיניים האפורות עם השיער השחור,גרמו לכל נערה ונער ברדיוס של מטר מימנו להתעלף.
אני מדבר על אדם כהן שבמיקרה הוא גם החבר הכי טוב שלי.

לאחר כמה דקות נוספות של המתנה החלטתי שנמאס לי לשבת ליד הבר ולחכות לו.
קמתי מכיסא מתקרב בצעדים מהירים אל עבר רחבת הריקוד, חושש שאולי בכל זאת פיספסתי את אדם,זיגזגתי בין הגופים הצמודים הנוטפים זעיה וקללתי בליבי על הרגע הזה שהסכמתי להגיע.
לאחר שחקרתי כל פינה הבנתי ששם כבר לא אמצא אותו,אז הזדרזתי לצאת משם,ועשיתי את דרכי אל עבר הקומה השניה מבין השלושה של הבית הענקי הזה.
המסיבה המטורללת אליה הסכמתי להצטרף היא של אחד החברים של אדם,שלא היו מורכבים ממעגל החברים המצומצם שלי,ולצערי הרב היה לו בית ענק מה שהקשה על בחיפושים.

"אדיר!שניה רגע אדיר!" צעקה שהצליחה להישמע על רקע המוזיקה הרועשת,הגיע לאוזני גורמת לי לעצור אוטומטית.
הסתובבתי וראיתי את תמר האקסית הישנה חדשה של אדם.
הם פשוט ניפרדים וחוזרים כל פעם...אז כן אקסית ישנה חדשה.

גילגלתי עיניים כי פשוט לא היה לי את הזמן והכוח לשמוע איך היא מבקשת מימני שוב לדבר עם אדם לגבי היחסים שלהם.
רקעתי ברגלי בעצבנות כי כל שניה שנישארתי כאן גרמה לרצון העז שלי לצרוח בתיסכול לעלות לאט לאט.
"תקשיב אדיר אתה יכול לדב..."

"תקשיבי תמר אין לי זמן אני חייב לזוז." קטעתי אותה במהירות ברגע שהגיעה למרחק שאיפשר לה לשמוע את דברי.
היא פתחה את פיה כדי להוסיף דבר מה, אבל זה לא עיניין אותי כי כבר הסתובבתי והלכתי.
עליתי במהירות לקומה השניה דוחף מדרכי כמה שיכורים וזוגות שהתמזמזו באמצע הדרך,אלוהים היו מיליון חדרים בבית המפלצתי הזה רק תמצאו לכם אחד!
התחלתי לפתוח כל דלת שנתקלתי בה , ועדיין לא מצאתי את האידיוט.
וכך עברתי קומה נוספת עד שהגעתי לקומה האחרונה,שהייתה למרבה ההפתעה ריקה מרעש ומאנשים.
לרגע עצרתי והתענגתי על השקט הקצר הזה,אך זה נעלם מהר ששמעתי את קולו של אדם באחד החדרים וזה היה נישמע כאילו הקיא.
עקבתי אחרי הקולות ופתחתי את אחת הדלתות שניפתח לחדר מרווח ולבן,באמצע החדר עמדה אמבטיה יפה ובצד היה שירותים לבנים ויפים אך גופו הגדול של אדם די הרס את הנוף.

התקרבתי,מחסיר פעימה למראה שיערו המבולגן ולמראה חזהו החשוף,ונאנחתי שהרחתי את סירחון האלכוהול עולה מימנו.
"אתה מסריח." מילמלתי בזמן שהתיישבתי לידו,מנסה כמה שיותר לא לנעוץ מבטים ברורים אל עבר שרירי החזה שלו...אוי לא על מה אני חושב?!עצמתי לשניה עיניים והתאפסתי על עצמי מחדש.

Kiss My Best Friend (one shot)Where stories live. Discover now