פרק 2

4.1K 208 65
                                    

"אז למה את מחכה." לחש.

אני לא יודע עם אני זה שזזתי ראשון או שזה היה הוא,אבל זה לא משנה כי תוך שניות מצאתי את העצמי שוכב על המיטה שאדם מעליי מנשק אותי.

אני מנשק את אדם - החבר הכי טוב שלי.

פתחתי במהירות את העיניים והזזתי את ראש בכל כוח הרצון שעוד נותר בי.

אדם אחז בלחיי סובב את פניי בחזרה אליו.

בעל כורחי נאלצתי להביט בו.

"אני חושב שהתחלנו משהו אז בוא נסיים אותו." אמר וחזר לנשק אותי הפעם בחוזקה.

סובבתי שוב את ראשי בקושי רב יותר ממקודם "זהו רק נשיקה.אתה שיכור אדם בוא נפסיק."התחננתי.

לא רציתי להפסיק אבל ידעתי מי זה אדם הוא לא אוהב אותי כמו שאני אוהב אותו,הוא לא נימשך אלי בשום צורה והוא לא הומו הדבר היחיד שהניעה אותו עכשיו זה האלכוהול.

הוא לא הקשיב לי אלה התחיל בסידרת נשיקות שהתחילה בצווארי והמשיך מטה ומטה ו-
"לא!רגע חכה אדם-" אך זה היה מאוחר מידי לעצור אותו הוא כבר הספיק הוריד לי את המכנסיים יחד עם הבוקסר,ובלי לחשוב פעמיים הכניס את מפשעתי לתוך פיו.

עצרתי את נשמתי ואחזתי בחוזקה בסדינים.

"פאק!" גנחתי בחוזקה.

הרגשתי כאילו העלו את הטמפרטורות בחדר לאיזה 100 מעלות,הרגשתי שאני עוד שניה אמות מחוסר אוויר.

הבטתי מטה ניתקל במבטו הבוחן של אדם בזמן שליקק ומצץ את אברי.

שיט זה היה יותר מידי סקסי.

תפסתי בשיערו וקרבתי אותו אליי יותר,מבקש עוד מימה שיש לנו להציעה,אני פשוט אכך הכול.

עצמתי עיניים ויכולתי להרגיש בבירור כיצד לשונו החמה והחלקלקה עוברת על כול אורכי,לא מפספסת פיסת עור אחת.

הוא נשך אותי בדיוק למטה גורם לי לקפוץ קצת.שלחתי לעברו מבט כועס כששמעתי את צחוקו,כמה קללות עסיסיות עמדו בקצה לשוני אך נאלצו לחכות כי באותו הרגע החליט אדם להכניס לפיו את כל כולי במהירות ושם כבר נאבדתי.

גנחתי ללא שליטה,מחזק את אחיזתי בשיערו.

העונג שהרגשתי בגופי גרם לכל מחשבה שעברה בי קודם לכן להעלם,המחשבה היחידה שהייתה בראשי עכשיו זה שאני עומד לגמור בפיו של אדם.

רגליי התחילו לרעוד והרגשתי כיצד המתח שהרגשתי באברי עולה ועולה.
ניסיתי להרחיק את אדם בהזהרה אך הוא המשיך בשלו.

לאחר כמה מציצות נוספות גמרתי בקול גניחה גדול,מוציא את העונג הבלתי ניגמר שלי לתוך פיו.
שלחתי לעברו מבט מתנצל אך הוא רק בלעה וניראה כאילו זה לא אכפת שלו.

Kiss My Best Friend (one shot)Where stories live. Discover now