Časť I.

2.2K 85 32
                                    


Krátka fanfikcia výnimočná iba tým, že je venovaná a napísaná len za jediným účelom a len jedinej, veľmi špeciálnej, osôbke.

30. 10. - v tento deň uzreli svetlo sveta slávni spisovatelia ako: Jacques Amyot, Paul Pellisson, André Chénier, Juliette Benzoniová a nakoniec Womiska, ktorá píše tie najkrajšie príbehy.

Veľmi sa teším na osobné stretnutie s tebou, zatiaľ ti však môžem dať len nehmotný darček, dúfam, že sa ti bude páčiť, pretože bol písaný len a len tebe.

・゜゜・𝕎𝕠𝕞𝕚𝕤𝕜𝕖.・゜゜・.

Časť I.

Lucius Malfoy miloval drakov. A pamätal si presne ten okamih, kedy sa tak stalo.

Bolo veľmi teplé leto na zlomku päťdesiatych rokov. Otec ho vzal do Rumunska na dračie zápasy aj napriek nesúhlasu jeho prísnej matky. Bol malý chlapec so striktnou výchovou, od ktorého sa požadovalo, aby sa správal ako dospelý, avšak len čo zazrel draka, bol opäť tým malým dieťaťom, ktorým byť aj mal. Dodnes mal v očiach odraz prvých vychrlených plameňov z obrovskej dračej papule. Draci ho od toho momentu celkom okúzlili. Ich silné telá, mohutné krídla, vražedné oči, dravosť, moc, elegancia a nakoniec oheň, ktorým dokázali zničiť čokoľvek.

Áno, áno, boli to vskutku nádherné stvorenia. Sám pre seba kývol na znak súhlasu, akoby si dával za pravdu, sledujúc ohromnú zbierku dračích figúrok, ktorých mal plné police. Farebné dráčiky mávali krídlami, chrlili falošný ohník, vrčali a trieskali chvostmi do podstavcov. Na svoju zbierku bol naozaj hrdý, ale nemohla utíšiť jeho túžbu po skutočnom drakovi.

Keď bol malý sníval, že si nejakého zadováži, a to hneď čo vyrastie a odíde zo školy. No miesto toho bol donútený pripojiť sa k Temnému pánovi, začo vďačil svojmu drahému otcovi, ktorý sa snažil riadiť celý jeho život, a to aj po vlastnej smrti. Vybral mu manželku, budúce zamestnanie a službu pre lorda Voldemorta. Nikdy nemal možnosť rozhodnúť sa – rozhodnúť sa celkom sám. Urobiť to, po čom túžil, čo naozaj chcel.

A zrazu si uvedomil, že je slobodný. Temný pán bol už dlhých osem rokov mŕtvy, Narcissa sa hneď po vojne zbalila a odišla za svojim milencom a Draco bol už dospelý muž, ktorý mal vlastný život. Lucius sa rozhodol, že mu doň nebude zasahovať. Nechcel sa podobať na svojho otca, ktorého miloval a nenávidel zároveň. A tak Draco mohol pracovať, kde chcel, mohol si vziať koho chcel a byť... a byť šťastný. Proste šťastný.

Lucius tak celkom nepoznal význam toho slova. Pravé šťastie totiž okúsil len pár krát a i to len na prchavý okamžik. Prvýkrát sa cítil šťastný, keď uvidel drakov a druhýkrát, keď držal v náručí svojho syna. No odvtedy ubehlo veľa rokov a on už viac šťastie nepocítil. Jeho život bol... prázdny. Toto poznanie, ku ktorému práve dospel ho samého prekvapilo. Mal majetky, podniky, úchvatné panstvo, znovu navrátené postavenie v spoločnosti a tam sa to aj končilo, pretože okrem toho viedol vskutku chudobný život.

Otočil sa od zbierky, priložil si k perám pohár, ktorý ladne zvieral v dlani a odpil si lahodného koňaku. Hm, možno nastal ten pravý čas na splnenie si svojich snov. Och, áno, začne písať novú etapu svojho života!

***

Hneď na druhý deň si zaplatil ubytovanie na niekoľko dní dopredu, a to priamo pri jazere Balea v Rumunsku, kde sa nachádzala najväčšia dračia rezervácia. Ubytovňa Srdce draka ponúkala špičkový komfort a súkromný domček, z ktorého bolo vidno do samotnej rezervácie. Už teraz si nadšene predstavoval, že len čo sa zobudí, nahliadne cez okno a uvidí zúrivých drakov.

Srdce draka (LM/HP; Harry Potter, SK)✓Where stories live. Discover now