Név:Alessia Gunnarsen
Becenév:Ali
Kor:18
Tesó:Silje(25),Marcus,Martinus,Lily,Emma(10)
Tetszik:----
BFF:Marcus,Martinus,Lily
Kedvenc szín:Piros,fekete
Beszélt nyelvek:Norvég,angol
Hobbi:Tánc,foci,musical.ly
Magamról:Hello,Alessia vagyok.Troforsban élek a testvéreimmel,Silje,Marcus,Martinus,Lily,Emma.Marcus,Martinus,Lily és én 4-es ikrek vagyunk.Tintin-el mi vagyunk a középsők.Marcus nálam 15 perccel idősebb,Tintin-nél 15,Lily-nél meg 20 perccel.Imádom őket,de Marcus imádom a legjobban.Megértő,segít mindenben,elválaszthatatlanok vagyunk,szoktuk néha együtt aludni is,amikor valamelyikünk nem tud aludni.Az én hajam hosszabb,mint Lily-é,meg majd barnára akarom festeni.Na de ennyi belőlem elég is lesz,a többit majd megtudjátok,pááá
Név:Lily Gunnarsen
Becenév:Ly
Kor:18
Tesó:Silje(25),Marcus,Alessia,Martinus,Emma(10)
Tetszik:Senki
BFF:Mac,Tinus,Ali
Kedvenc szín:Fehér
Beszélt nyelvek:Norvég
Hobbi:Kézi
Magamról:Hello,Lily vagyok,a Gunnarsen ikrek legfiatalabbika.Marcus a legidősebb,Ali és Tinus meg a középsők.18 éves vagyok.Troforsban élek.Van egy nővérünk,Silje és egy húgunk,Emma.Az én hajam rövidebb,mint Ali-é,meg majd barna színű lesz neki.Én nem akarom befesteni,nekem így jó,ahogy van.Nem szeretek úszni,így nem szoktam medencézni.A szobámba szinte minden fehér,a bútorok nagyja,meg a falak.A fehér mindenhez illik,a fekete is az igaz,de szerintem az a depiseknek a színe.A többit majd megtudjátok,pá.
Név:Marcus Gunnarsen
Becenév:Mac,Maci,Mackó,Macika,Ananász,Alfa hím
Kor:18(csak itt)
Tesó:Silje(25),Alessia,Martinus,Lily,Emma(10)
Tetszik:----
BFF:Ali,Tinus,Lily
Kedvenc szín:Fekete,piros
Beszélt nyelvek:Novég,Angol,Finn,egy kicsi Magyar,stb.....
Hobbi:Foci,éneklés,tánc,musical.ly
Magamról:Hali,Marcus vagyok,de gondolom ezt tudjátok.Én vagyok a legidősebb az ikreim közül,Ali és Tintin a középsők és végül Lily,a legfiatalabb.Ali-t egyszerűen imádom,sok közös van bennünk,meg Martinus-t is imádom,testvérileg persze.Amikor koncertezünk magunkkal szoktuk vinni,Lily-t is vinnénk,ha akarna jönni.Én és Ali Manchester fanok vagyunk,Tinus Chelsea,Lily meg Juventus-os.ali néha Alfa hímnek szokott hívni,mert én vagyok a legidősebb,Tinust meg Béta hímnek,mivel ő a legfiatalabb fiú,vagy nem tudom miért.A többit meg úgy is tudjátok,szóval by.
Név:Martinus Gunnarsen
Becenév:Tinus,Tintin,Titi,Banán,Béta hím
Kor:18(csak itt)
Tesó:Silje(25),Mac,Ali,Lily,Emma(10)
Tetszik:Még senki
BFF:Mac,Ali,Lily
Kedvenc szín:Fekete,zöld
Beszélt nyelvek:Norvég,Angol,pici Magyar,Svéd,stb.....
Hobbi:Foci,tánc,éneklés,musical.ly
Magamról:Hei,Martinus vagyok.A második középső.A bátyámmal egy popduót alkotunk,alit is magunkkal szoktuk vinni a koncertjeinkre,ahol néha szokott is táncolni.Nagyon jól táncol.Lily nem akar velünk jönni sose.Ő teljesen különbözik tőlünk.Ali és Lily nem nagyon hasonlítanak ránk,igaz néhány dologban igen.De azért Ali-tól is különbözik Lily.Van egy nővérünk is,Silje és egy húgocskánk is,Emma.Silje-nek van egy fia,ő már nem velünk lakik.A többit szerintem elmondták a többiek,szóval by,by.
ESTÁS LEYENDO
Iker szerelem [HUN] (MarcusGunnarsen ff.)[16/18+] ¤BEFEJEZETT¤
FanficKét lány iker,akik a Gunnarsen fiúk ikrei.4-es ikrek.Marcus,Alessia,Martinus és végül Lily.Nagyon jól kijönnek egymással,Alessia Marcussal elválaszthatatlanok.Alessia barnára fogja festeni a haját,Lily,meg marad szőke,de ő sajnos megfog halni,elüti...