Vietorma chladí na šiji. Premiestnil som sa hneď, ako som sa za ňouobzrel. Ešte stále cítim jej vôňu, jej dotyky, i keď som jejnedovolil sa ma dotýkať, ale neurobil som príliš dobre. Terazpráve rozmýšľam, či som konal správne. Áno, mám výkivynálad, pripadám si niekedy ako schysofrenik, ale nie je tomu tak.Len som nerozhodný. Zoskočím zo stromu, namiesto toho, aby somzabočil do miesta, kde bývam, uberiem sa smerom k lesu. Moje telosi potrebuje odpočinok, ale spánok to niej je. Teraz je čas sivšetko urovnať v hlave. Mám tam všetko rozhádzané !
Takže,prvá otázka - milujem ju vôbec ? Keby nie, tak by som neurobil to,čo som urobil. Otvor sdcr, Sasuke, no ták. Nebuď debil ! Hrniešsa do pomsty, ktoré nemá hraníc, nemá cieľ ! Buchnem donajbližšieho stromu a objaví sa mi na ruke krv. Pozriem sa na ňu,Spomeniem si na to, čo som Sakure spravil a zamračím sa. Čo somto urobil ?! Veď predsa, ona je jediný človek, ktorý zostal,ktorý ma miluje ! A ja ? Som sa choval ako ten najhlúpejší grázel! Dám si ruku na čelo a v mojom srdci zacítim veľký návalpocitu viny. Ani si neviete predstaviť, ako ma teraz bolí, čo ilen predstava toho, čo som jej spravil. Ale dá sa to nejako eštenapraviť ? Prečo som sa k nej nechoval príjemne, láskavo ? Bolapannou a ja som jej to vśetko pokazil. Ten pohľad - jej pohľad,jej nádherné rysy tváre, nikdy nezabudnem. To utrpenie. Prečovšetkým spôsobujem bolesť ?
Budema aj teraz následovať, keď som jej urobil z tejto noci peklo ?Asi nie, nie že ASI, ale určite. Choval som sa ako najväčší kkt!!
Akbude tehotná, tak ju z tej Konohy zoberiem, alebo ostanem tam s ňou,alebo oboje. Neviem, ešte si nie som istý. Ale pravdepodobnosťtoho, že bude tehotná je skoro na 80%, o tom nie je pochýb. Pocitviny mi ostane doživotne. Prestanem radšej rýpať do spomienok apozriem sa na oblohu. Vzdychnem. Popravde, som sa tak dobre nikdynecítil. Keď som spoločne so Sakurou vyvrcholil, zacítil som, žekúsok nej sa mi štiepil do mojej hnusnej, zatuchlej duše.
Iteraz, keď si vzdychám, tak sa cítim úplne inak. Možno je to ajz toho, že som sa práve pred chvíľou miloval, ale to sa nikdynedozviem.
Hviezdysa pomaly strácajú v bledulinkej oblohy, ktorá vychádza neviemodkiaľ. To je zvláštné. Vždy to svetlo zvíťazí, i vtedy, keďho tma dočista pohlcuje. Žeby ten môj vzťah so Sakurou bol presnetaký ? Ako deň a noc ? Pousmejem sa nad svojími myšlienkami.
Dámsi lepšie plášť k ústam, lebo začína byť ranná kosa. Hmla mapohltí do jej náručia a nechá ma zmiznúť spolu s ňou.
Sakura...prosím,odpustiš mi niekedy ?
O5 mesiacov neskôr
Sakurinpohľad
Užvôbec nevychádzam z domu. Prešli 5 mesiacov a ja...ako inak ...TEHOTNÁ ! Prresne pred 4 mesiacmi sem zavítal ten, koho neviem, čiešte milujem. Pohral sa so mnou a možno s výčitkou aj odišiel.Prajem mu, aby s pocitom viny dožil svoj hanebný život, pretožemi zničil ten môj. Ak nenapraví ten jeho skutok, že zo mňaspravil totálneho outsidera, trosku, tak mu nikdy neodpustím. Viem,že sem príde, ale ak nie, tak sa odsťahujem skôr ja do inej zeme,pretože s dieťaťom s krvou Uchihov tu už nepatrí. Síce siNaruto môže hovoriť, čo chce, ale Uchiha už tu nemá, čohľadať. Itachi odviedol dobrú prácu, keď zahubil svoju rodinu.Určite to muselo byť pre neho utrpením, ale ... myslím si, žepráve toto utrpenie zažívam i ja.
Nezáležími na nikom inom, len na tom dieťati. Je to MOJE dieťa a nikohoiného.
Keďon odišiel, povedal mi, aby som si ho nechala, tak som si ho nechalai privlastnila. S mojimi rodičmi sa vôbec nestíkam, do nemocnicesom prestala chodiť pracovať, Tsunade mi síce posielala spisy, abyvedela, čo mi, ale ja som jej vždy napísala, že sa mám fajn, lenmám tráviace problémy, čo bola i právda. Tie " krásne "prvé dni, keď som zistila, že nosím pod srdcom dieťa Sasukeho,furt som mala nevoľnosti. Ale keď som tomu dieťaťku prišla nachuť - samozrejme - každé ráno ryža s paradajkami, niekedy ajnormálnu ryžu, odvtedy nejem nič, len to a také jedlá, ktoré bysom si bez mojich našetrených peňazí, nekúpila.
YOU ARE READING
Triple
Fanfiction"Viem, že túžiš po mojom tele, Haruno Sakura. Čo keby som ti dnes večer spravil peklo ? Si ženská, ktorú nemám rád. Ale..keď na to spomínam, tak si ma zachránila toľkrát. Aspoň takto sa ti poďakujem a myslím, že uspojím tým i mňa samého." cover by h...