✨2✨

47 9 1
                                    

NATY

Hned jak mi Vendy dovolala začla jsem se balit. Bylo něco okolo páté hodiny. Sbalila jsem si to nejdůležitější , peníze a že jich není málo, oblečení , hygienu a nějaké to jídlo. Stihla jsem i přidat instastory.

 Stihla jsem i přidat instastory

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a holky označila. Nela už byla dávno u mě protože u mě spala ,ale holky to neví takže to je takový překvapení.

***

6:18

Když holky přijely hned jsme se za nima rozběhly a obejmuly je. Rozloučila jsem se s rodiči a jeli jsme do Prahy.{cesta trvá +- 4 hoďky}

ÁĎA

My už jsme s Zuzkou dávno vzhůru a právě teď {6:20} jsme vyšli na nádraží. vlak nám jede v 6:41 a v Praze budeme okolo desáté hodiny.

***

Teď je 10:15 a čekáme u Arény jak jsme byli domluvený.

HOVOR NATY S ÁĎOU

A:,,Holky kde jste?"
N:,,Už v Praze za pět minut jsme tam"
A:,,Okkk"

Zavěsila jsem a už jenom čekala se Zuzkou na holky.

***

Hned jak jsme se viděli my začlo bušit srdce jako omgg my se vidíme a jdeme za M&M do Trofors "splněný sen"

Potom co jsme se doobímali nám Vendy řekla že nám její taťka koupil hotel na noc aby jsme se pořádně vyspali.

Všichni si kromě nás se Zuzkou vyfotili Tipsport arénu jako vzpomínku z 25.10...

V:,,Tak co jdeme na hotel si odložit věci a pak jít někam na oběd?"
Na:,,Jjj jdeme"
A+Z+S+Ne:,,Jop jdeme"

***

VENDY
18:09

N:,,Už jsme si prošli skoro celou Prahu mi příjde"
{všichni se zasmáli}
Z:,,Hej půjdu spát jsem mega unavená"
Ne+A+V:{zasmáli se}
Ostatní odpověděli že jdou taky.....

***

9:00

Zazvonil mi budík a Natka hned začala nadávat {ze srandy} a Sára se přidala a dala si na hlavu polštář to samí i Naty.

Tak jsme je společně s holkama polily studenou vodou

S+Na: ,,Vy krávy" {všichni se smáli}
V: ,,Ok jdu se vysprchovat a jdeme na snídani"
Všichni:,,Ok"

***

14:00

Z:,,Myslím že je čas aby jsme vyrazili"
V:,,Jj jdeme a kama to vememe?"
Ne:No já bych to vzala přes Polsko i když je to na druhou strany protože tam budou mít koncert a pak do Trofors"
Na+A:,,No my by jsme to vzali přes Nědmecko jak jsme byli domluvený"
V:,,Jj souhlasím"
S:Ok jdemee"

O 20 hodin později..

Jen co jsme došli do Plzně Sára sténala že jí bolí nohy.

S:,,Do prdele ale já už nikam nejdu!"
Ne:,,A co budeš dělat než dojdeme do Trofors???!"
V:,,Holky ne-"
Z:,,Ale Nela má pravdu.."
Na:,.Jako mě taky bolí nohy no.."
A:HOLKYYY NEHÁ-"
S:,,A dost!, Áďo ty to tu znáš kde je nejbližší půjčovna aut nebo kol?"
A:,,Noo kol není až někde v Hamburku je myslím ale půjčovna aut je hned tady"
S:,,No tak naco čekáme?? Jdeme!"
V:,,Sáro co zas vymýšlíš?"
S:,,Jdeme, neříkejte že vás nebolí nohy"
Z:,,Jako bolí no"
Na:,,Tak jdeme"

Hned jak jsme došli do půjčovny, Sára si půjčila nejlevnější auto co tam bylo ale Nela jí to vymlouvala ale stejně si nedala říct.

***

I hope you like ittt❤️❤️❤️❤️

~Naty🖤~

MMers on the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat