Nedense içimden Fillie kurgusu yazmak geldi normal de çok shiplemiyorum bile ama umarım saçma sapan bir şey olmaz. Planlı gidiyorum gibi gibi. Eğer bir yerlerde okuyan biri olursa seni seviyorum muah.Hazırlandım spor bir şeyler giyindim ve çıktım. 3. sezon çekimlerinin ilk günüydü. Onu da uzun zamandır görüceğim ilk gündü. O olaydan sonra onun suratıyla yüzleşeceğim ilk gündü. Ona söylediğim şeylerden sonra küçük bir kız gibi kaçmıştım. Zaten küçük, şımarık bir kız değil miydim ?
Setteydim Finn'le bizim çekmemiz gereken bir video vardı ve Finn daha gelmemişti. Şanslıydım ki ne söyleyebileceğimi düşünmek için bol zamanım oldu ama söylediğim şeyler hiç geri alınabilecek gibi değildi. Korkuyordum. Finn'i görmekten aşırı korkuyordum.
✨
Gelmişti. Arabası burdaydı. Karavınma kaçtım ve Noah'a biri sorarsa tuvalette olduğumu söylemesini istedim. Gene kaçmıştım. Yüzleşmek istemiyordum. O söylediğim şeylerden sonra yüzümün kaldığından da emin değildim.Bi 15 dk bekledim ve çıktım. Çoktan herkes setin ordaydı Finn de ordaydı. Çok güzel gözüküyordu. Siyah kotu. Sarı yeşil çorapları. Balenciaga' ları. Kapşonlusu. Kıvırcık saçlarını kapatan beresi. Yunan tanrısıydı tam. Ama ben de maldım onca şeyden sonra ona ilgi duyuyordum. Hem de ona benim gibi iğrenç bir yaratıktan ilgi duyduğunu iddia ederek.
Benden nefret ediyordu muhtemelen. Hem de çok. Benim yüzümden hiç bir toplu yemeğe gelmemişti. Gene yüzsüz gibi hepsine giden ben olmuştum. Bütün o boşluk boyunca bir gün bile bizi görmemişti muhtemelen benim yüzümdendi. En yakın arkadaşını bile almıştım. Noah'la bile aralarını açmıştım. Kendimden de nefret ediyordum. Ama genede yaptığım şeyleri yapmaya devam ediyordum. İğrenç biriydim ben. İ Ğ R E N Ç.
Umarım bok gibi olmaz 🌝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unconsciously
Fanfiction"Millie sen, sen çok özelsin." Finn'in bunu söylemesiyle yerimde kıpırdandım beynimdeki fırtınalar durmuyordu. Yalan mıydı bu ? Ya da intikam mı almak istiyordu ? Gene korkuyordum. Her zaman olduğu gibi gene kaçtım. Bir şey demeden onu orda yanlız...