1

177 7 2
                                    

evin kapısını kapattığımda derin nefesler alarak, nefesimi düzene sokmaya çalıştım. asansörler bozulduğu için merdivenle on ikinci kata kadar çıkmıştım, rezaletti. ayakkabılarımı ayaklarımdan atınca bedenime yayılan rahatlama hissi uykumu getirmişti. sırt çantamı komidinin yanına koyarak direk odama geçtim. gözlerimi ovuşturdum ve dolabımdan pijamalarımı aldıktan sonra arkama döndüm. bana gülümseyerek bakan joy'u görmek beni korkutmuştu. "hey korktum!" ikimizden de hafif kıkırtılar çıktıktan sonra ellerini belime doladı ve bedenlerimizi daha da yaklaştırdı. "hm minik yerim yorulmuş mu?" gözlerimi evet anlamında kırpınca ellerinin belimden kayarak kalçamda bir gezintiye çıktığını fark etmiştim. nefesimi tutmuştum, ne yapmak istediğini şimdi anlıyordum. kalçamı yavaşça yoğurmaya başladığında ağızımdan hafif bir inleme çıkmıştı. bundan zevk alıyor gibiydi ki kollarımı sıkıca kavrayarak beni yatağa attı. tepki vermiyordum çünkü bende onu arzuluyordum... üzerimde duran gömleğimin düğmelerini açtıktan sonra aç bir kurt gibi hızla gömleğimi çıkardı. dolgun göğüslerime baktıktan sonra sırıtarak sütyenimin kopçasını çıkardı ve yere attı. göğüş uçlarıma deyen ıslak dili titrememi sağlamıştı, hafif ısırıklar bırakıyor ve beni deli ediyordu. pantolonumun fermuarını açtı ve yavaşça bacaklarımdan onu çıkarıp attı. savunmasız kalan bir ceylan gibiydim, şuan üstümde sadece kilot varken bir kurda yakalanmıştım. kendi üzerinde ki elbiseyi çıkarırken, gözlerim sütyeninden dışarı fırlayan göğüsleri sayesinde bayram ediyordu. dudaklarımı dişledim ve bedenime dokunmaya başladım. bunu fark ettiğinde vajinamın üstüne oturdu. seslice yutkunmuştum, arzu ne demek? onu tamamiyle kendi içimde istiyordum. sertçe sürtünmeye başladığında inlemelerim odayı doldurmuştu. ayağa kalktığında hormonlarım bana onu getir emri veriyordu sanki. kilotlarımızı çıkardı ve kendi göğüslerini de serbest bıraktı. başını eğdiğinde bacaklarımı iki yana açtım ve gözlerimi kapattım. vajinama değdirdiği dili ile oraya sert darbeler yaparken kendimden geçiyordum. bir anda yolladığı iki parmağı ile çığlık atmıştım. "a-ahh joy!" "ah dün çok azdırıcıydın acımı bugün alıyorum bebeğim." yolladığı üçüncü parmağı ile yavaşça acı inlemelerimi, zevk almıştı. parmaklarını çektiğinde belini bacaklarımın arasına alıp onu yatağa ittim. "sıra bende daddy." üstüne çıktığımda dudaklarına parmağımı yolladım ve hızla vajinasına soktum. çığlık attığında parmağımı ileri geri oynatmaya başladım. o sırada göğüs uçlarını emiyordum. ikimizde boşalmıştık. yanına yatarak eşsiz yüzüne baktım. "seni seviyorum..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

joyri +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin