အခ်စ္ရဲ႕အဓိပၸါယ္ Ep - 1

169 11 6
                                    

အခ်စ္ရဲ႕အဓိပၸါယ္
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-7.7.2k17 အာ့ရက္ကိုက်မဘယ္ေတာ့မွေမ့လိူ႔ရမွာမဟုတ္ဘူးဘလိူ႔လဲဆိုေတာ့..............

Tae's pov-ကံၾကမၼာကအရမ္းရက္စက္တာပဲေနာ္
Appa နဲ႔ Ommaတို႔ရဲ႕ေမြးစားသမီးျဖစ္ေနေပမဲ့ေက်းဇူးမကန္းတတ္လို႔Appaနဲ႔Ommaနဲ႔ကိုေက်းဇူးဆပ္ခ်င္တယ္ ဒါေပမဲ့ေက်းဇူးဆပ္စရာနည္းကဒီတစ္နည္းပဲရွိတာလား ကၽြန္မအမုန္းဆံုးလူသားJeon Jungkookနဲ႔လက္ထပ္ရေတ့မယ္ေလ.....
စီးပြားေရးဓားစာခံပဲေပါ့""

Tae's Omma - Tay Layေရ ခန္းမထဲ၀င္ရေတာ့မယ္ေနာ္

Tae - Nae Omma သမီးလာခဲ့မယ္

ထိုအခ်ိန္တြင္အလြန္လွပေသာTae၏မ်က္၀န္းမွမ်က္ရည္က်ခဲ့သည္ကိုတစ္စံုတစ္ေယာက္သာျမင္ခဲ့မည္ဆိူလၽွင္...................

At wedding room......
Tae Layတစ္ေယာက္သူမ၏ေမြးစားအေဖလက္ကိုကိုင္ၿပီးခန္းမထဲသို႔၀င္လာေသာအခါJungkookတစ္ေယာက္Tae Layကိုမွင္သက္ရူေမာၾကည့္ေနတယ္...

A/N -မနာလိုလာၿပီေနာ္Taeေရ😂😂

Jk's pov - "Tay Layမင္းအရမ္းလွေနတယ္ငါ့ကိုယ္ငါေတာင္မယံုႏိုင္ေသးဘူး ငါအရမ္းခ်စ္တဲ့မင္းကိုပိုင္ဆိုင္ရၿပီ ဒါေပမဲ့မင္းငါ့ကိုမုန္းေနေသးတုန္းပဲေနာ္.......

မဂၤလာပြဲႀကီးစတင္ၿပီးအနီေရာင္ေကာေဇာေပၚမွာ
(Red carpetပံုစံျမင္ေယာင္က်ိပါ)ႏွင္းဆီီပန္းပန္းစည္းကိုကိုင္ကာလွပတဲ့ဂါ၀န္အကားႀကီးကသူမ၏ကကို္ယ္ေပၚမွာေနရာယူလ်က္ေျမျပင္ေပၚမွာျပန္႔က်ဲလိူ႔ေနတယ္......

ခန္းမႀကီးထဲကိုလမ္းေလၽွာက္လာေနတယ့္ကၽြန္ေတ့္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာနတ္သမီးေလး ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕ေရာက္ေနၿပီေလ......

ဖာသာ - ဒီေန႔ Jeon JungkookကKim Tae Taeကိုအိုသည္ျဖစ္ေစ နာသည္ျဖစ္ေစတစ္သက္လံုးတန္ဖိုးထားၿပီးခ်စ္သြားဖို႔သစၥာဆိုႏိုင္မလား??

Jk - Nae!!ခ်စ္သြားမွာပါ

ဖာသာ - Kim Tae TaeကေကာJeon Jungkookကို အိုသာ္ျဖစ္ေစ နာသည္ျဖစ္ေစ တစ္သက္လံုးခ်စ္သြားၿပီးသစၥားရွိႏိုင္မလား???

Taeတစ္ေယာက္Jkမ်က္ႏွာၾကည့္ေတာ့ူျပံဳးေနဟန္

Tae's pov - "ဒါဟန္ေဆာင္အျပံဴးေတြပဲျဖစ္မွာပါ စိတ္ခ်ပါက်မရွင္က်မကိုမလိုခ်င္ေတာ့တဲ့တစ္ေန႔က်မရွင့္ဘ၀ထဲကေနအၿပီးပိုင္ထြက္သြားမွာပါ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အခ်စ္ရဲ႕အဓိပၸါယ္ Where stories live. Discover now