47.

1.5K 223 57
                                    

HollyShitSuga

❤💬📩45 758 Páči sa mi to

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤💬📩
45 758 Páči sa mi to

HollyShitSuga   Myslím to vážne, skutočne nemáte niekto doma cukríky? Lebo nám došli aj tie, čo priniesol Tae.

Zobraziť všetky komentáre (8 087)

Mochi95   Jin-hyung, to čo máš na hlave? XD

Taehyung95   @HollyShitSuga  Yoongi-hyung, však som ti hovoril, že vzbehnem do obchodu nejaké kúpiť ^°^❤

HollyShitSuga   @Taehyung95  Och, a ja som sa čudoval, kam si zmizol...

JinJinPink   @Taehyung95  @HollyShitSuga  Znovu ťa nepočúval :,)

HollyShitSuga   @JinJinPink  To nie je pravda! Len som bol zaujatý!

JinJinPink   @HollyShitSuga  A čím?( ͡°❥ ͡°) Tým, že si sa vliekol ako slimák len preto, aby si bol posledný a mohol Taemu očumovať niečo, čo by si nemal?

HollyShitSuga   @JinJinPink  Kurva, sklapni!

JinJinPink   @HollyShitSuga  Lebo čo ͡° ͜ʖ ͡ – Zješ ma? :,)

HollyShitSuga  @JinJinPink   Jednoducho sklapni a pozeraj sa pod nohy, mohol by si sa o niečo podknúť :)

JinJinPink   @HollyShitSuga  Si pekelný zákerák, Yoongi :,) Vieš to?

HollyShitSuga   @JinJinPink  Viac ako si myslíš ;)

JeonKook.97   @HollyShitSuga  Zaujímalo by ma, aký to bol pohľad :)

Taehyung95  @HollyShitSuga  Už som na ceste z obchodu, hyung (*^^*)// Mohol by si mi ísť prosím naproti? Nie sú tu žiadne lampy a je tu obrovská tma a ja sa bojím...

HollyShitSuga   @Taehyung95  Samozrejme, myslím, že Jin to bezo mňa na pár minút zvládne ;)

Chcete odstrániť správu používateľa JeonKook.97 (1)?

[NIE]   >[ÁNO]<

Správa bola úspešne odstránená.

A/N

Znova to urobil 😂😂

Venované dandilee

Už som hovorila, ako veľmi vás všetkých ľúbim?❤😍😍 Tento príbeh má vďaka vám už 20K prečítaní, 5K votes a je #5 vo fanfiction😍❤ Moc moc moc vás ľúbim 😍❤

Je to len môj pocit alebo naozaj v tomto príbehu vznikol milostný trojuholník? 😂🌷

Instagram Crush  [TaeGi, JiKook] ✔Where stories live. Discover now