KARADEDELER OLAYI.

216 4 4
                                    

BÖLÜM 1:KÖYE YOLCULUK

Sabah erkenden kalktım ve D****** köyüne gitmek için eşyalarımi topladım. Her şey hazırdı artık. Eşyalarımi arabaya koydum ve yola çıktım.

BÖLÜM 2: GARİP OLAYLAR.

Köye gelirken arabam bozuldu. Bu hayra alamet değildi.Yardim bulmak için kamera mi aldım ve yola  koyuldum. Yolda birini gördüm. Seslendim adama, adam beni gördü ama bir tepki vermedi. Garip garip sesler gelmeye başladı korktum ve koşmaya başladım. Koşarken birine rastladım. Yardım istedim, konusmadi ayaklarına baktığımda tersti. Koşabildigim kadar koştum en sonunda köye vardım. Orada muhtar da kalabilirmişim. 1-2 gün orada kaldım.

BÖLÜM 3:ARAŞTIRMA.

Muhtara yaşadıklarımı anlattım. Bana bu köyde böyle olayların çok olduğunu anlattı. Bende kameramı alıp bu köyde garip olay  yaşayanların yanına gittim. İlk Mehmet Emmi nin evine gittim. Duyduğuma göre onlar Mehmet Emmi nin kapısını  yakmislar bu yüzden ona sorular sormak için evine gittim. Kapıya  vurdum kimse açmadı. Bende eve girdim Seslendim ama ses yok. Sağ tarafta resimler ters dönmüştü. Bunun ne anlama geldiğini bilmiyordum. Mutfak tan sesler geliyordu korktum ve kaçarken Mehmet Emmi mutfak tan geldi bana bağırdı kovdu. 5dk sonra Mehmet Emmi yi yolda gördüm ona anlattım  evde neler olduğunu bana ben şimdi  geliyorum Şehir dışına cikmistim dedi. Korktum ve hemen muhtar in yanına gittim. Muhtar a Mehmet Emmi'nin evinde yaşadıklarımı anlattım. Muhtar bana bu aksam köy meydanında bir toplantı var sende gel orada ne yapacağımızı konuşuruz dedi.

BÖLÜM 4: AYYİN  

Köy meydanında toplandık herkes yaşadıklarını anlatıyordu. Bende herkes gibi yaşadıklarımı anlattım. Daha sözüm bitmeden koşa koşa Mehmet Emmi geldi ve dediki "Buradalar hepinizi almaya geliyor hepinizi seni de gazeteci seni de" dedi. Her yeri sisler kaplamisti sisler içinde  ata binmiş bir dede gördüm. Bağırdım dede dede diye ama gitti tam kayboldu çok büyük gürültüyle ses geldi çok korktum hemen koştum. Muhtar i buldum. Muhtar a yine yaşadıklarımı anlattım. Bana yarın akşam ayyin yaparız tanıdığım bir hoca var dedi. Bende kabul ettim. Sonunda akşam oldu bizim hoca mumlari yaktı ve başladı ayyin yapmaya hoca şekilden şekile girdi çok korktum sonunda ayyin bitti bana doğru döndü ve dediki sen ne yaptın. Dedim hiç birşey yapmadım. Bana dediki sen gelirken arabana bir şey oldumu oldu dedim oda bana dediki orada bir Cine carpmissin ve ölmüş seni istiyorlar dedi. Çok korktum hocaya ne yapacağımı  sordum. Bana kazanın olduğu yere gitmeliyiz eğer geç kalırsak iş işten geçmiş olur dedi. Hemen arabaya bindik hemen kazanın olduğu yere gittik. Arabanın üzerinde kan izleri vardı. Araba kullanılamaz haldedir. Hoca dua okuyarak yaklaştı heyyy cin beni duyuyorsan sana kurban vericez dedi. Heryer den sesler gelmeye başladı hoca bir daha dedi Heyy cin sana bir hayvan kurban edeceğiz dedi. Sesler geldi OLMAZ BİZ ONU İSTİYORUZ dediği anda hocayı aldılar hoca bağırarak kayboldu bende hocanın arabasıyla köye kaçtım köye girdin hemen muhtar in evine girdim muhtar orada  ölmüş parçaları ayrılmıştı Tüm Köy lanetlenmisti. Köyde yaşayan bir tek Mehmet Emmi kalmış ona gittim kapıyı açtım Mehmet Emmi kelimeye Şahadet getiriyordu elinde tabanca vardı. Dur yapma dedim ama intihar etti. Bende korkudan bayıldım. Gözümü açtığımda hastanedeydim yanımda askerler vardı bunların hepsini benim yaptığımı zannediyorlardi aslında ben yapmamistim. Herşeyi anlattım onlara pek inanmadilar ama ellerinde bir kanıt yoktu. Her şey bitmişti sonunda cinler benim yerime hocayı almışlardı bu yüzden çok şanslıydım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARADEDELER OLAYIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin