"Follow from.."

274 18 9
                                    

-Acacia,draga...nu stiu ce sa zic.Si oricum chiar daca eu ti-as spune ca poti merge,tatal tau nu te va lasa!

-Dar mama,concertul este peste o saptamana..si poate tata nu se intoarce pana atunci..

-Insinuezi cumva sa nu ii spunem tatalui tau,Acacia? 

-Daca si tu esti deacord..Te rooogg mama,stii cat de important este Justin pentru mine!

-Ohh,Acacia...nu stiu cum faci,dar mereu reusesti sa ma convingi!Bine,te las.Dar sa speram ca tatal tau nu vine pana atunci. 

-Multumesc,multumesc..Te ador,te iubesc! Si poti sa stai linistita..simt ca totul va fi bine! 

 *Aoleuuuuuuu,sunt atat de fericitaaaaaaaaaaaaa!Sper doar ca tata sa nu se intoarca,suna ciudat..dar chiar nu vreau ca el sa ma impiedice!*

       Iau telefonul si o apelez pe Celeste,pentru a-i da minunata veste.

*convorbire*-Alo?

-Celeste,nu o sa iti vina sa crezi..

-Zi,zi..nu te lasa? *glasul ei devenind unul ragusit si trist*

-Ohh,ba da maimuto...Ma lasaaa! *spun asta aproape tipand*

-Seriosss?Trebuie sa vin acolo,asteapta-ma! *end call*

 Cobor jos,pentru a vedea pe unde este mama,trebuie sa o anunt ca va veni Celeste.

-Mamaaa,unde esti? *strig cat ma tin puterile*

-Hoooo Acacia,unde te crezi?La stana?Sunt in gradina..

O aud strigand pe mama..*Ooo,da,sunt la stana si tu esti oaia!* Imi spun in gand,pufnindu-ma un ras de neoprit. Imi era prea lene ca sa ma duc pana in gradina,asa ca iar tip la mama...Ohhh,pregateste-te mama pentru tipatul anului! :))

-VEZI CA O SA VINA CELESTEEEEE! 

Mama intra pe usa de la intrare,foarte nervoasa.Furia i se citea in ochii sai,care acum devenisera aproape negri. *Sincer,ma cam amuza sa o vad asa,cine stie ce va zice acum,in cel mai rau caz ma va face cam nesimtita,idioata..etc. :)) 

-ACACIA,ai innebunit? De ce dracu tipi asa tare,unde crezi ca e gradina,pe Marte? Te auzeam

foarte bine si daca vorbeai normal.Nu trebuia sa tipi ca o vaca!!!

-Hai lasa lasa..Asa fiica,asa mama! :))

-Ma faci cumva vaca,Acacia? *Spune asta incercand sa para serioasa,dar expresia fetei o trada,mai avea un pic si o pufnea un ras,original! :))

-Nu,doamne fereste.Hai gata cu vorba,trebuie sa ajunga Celeste.

-Okok,vezi sa nu incepeti sa behaiti pe aici ca doua oite!

-Ce gluma esuata! 

Mama se amuza pe seama mea,aa? O sa ma razbun cat de curand..;)

In cateva minute,apare si Celeste..era atat de fericita incat a venit cu o ciocolata imensa la mama! *Ohh,lingusitoarea* 

-Buna ziua doamna Brinley,spuse Celeste foarte formal.

-Buna Celeste,ohh..dar vai,mi-ai adus ciocolata? *incerca sa para amuzanta*

-Da,pentru a va multumi ca o lasati pe Acacia la concert.

-Multumesc,mama ia ciocolata si se indreapta spre bucatarie.

Dupa cateva ore de palavragit impreuna cu Celeste,mama ei a sunat-o ca sa o cheme la masa.Asa a plecat si am decis sa merg sa fac o baie fierbinte,aveam nevoie de ceva relax.Am mers spre baie,nu inainte de a trece prin camera pentru a-mi lua schimburi.Am facut o baie de vreo 2 ore,a fost de vis..Acum imi este chiar somn,asa ca ma pun in pat,incercand sa adorm.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 11, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O noua viata! (Justin Bieber FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum