Ahali

22.2K 483 102
                                    

ALEYNA
Babam beni kolumdan tutup sürüklerken amcam da "Dur Bi dinle be adam" diye bağırıyordu. Ama babamın dinlemeye hiç niyeti yoktu. Beni kolumdan tuttuğu gibi oradan uzaklaştırmıştı. Arabaya binerken "Baba bak lütfen Bi dinle yanlış anladın sen" babam kararlı bir şekilde "Aleyna! Yeter sus ben anlayacağını anladım uğuşturucu aldın değil mi niye yaptın Aleyna?" babam öfkeliyken Bi o kadar da üzgündü. Araba hareket ederken Merih amcam ve Meltem yengem yorulana kadar peşimizden koştular. Ama bize yetişemeyeceklerini anlayınca durup diz çöktüler. Arkama dönüp onlara bakarken göz yaşlarıma hakim olamadım babam" Dön kız önüne ağlamayı da kes! " dedi babam ilk defa bana bu kadar acımasız davranıyordu."Baba" diyebildim sadece... O sırada telefonum çaldı açıp baktığımda beni Hakan'ın aradığını gördüm babam hemen bana dönüp telefonu elimden aldığıyla camdan fırlattığı bir oldu. "Baba ne yapıyorsun?" dedim şaşkınlık ve öfkeyle babam cevap vermedi istifini bile bozmadı.
" Ya baba yeter ya yeter sen biricik kızın Aleyna'ya hiç mi güvenmiyorsun ya ben senin gözünde bu kadar mı düştüm baba ben uğuşturucu falan almadım sana yemin ederim ben sadece.. Ben sadece partiye git".  Babam sözümü kesmişti "Sus!" diye bağırdı. Bi anlık bir sinirle kapıyı açıp kendimi aşağıya atasım geldi ama yapamazdım. Henüz kendi canıma kıyacak kadar manyak değildim.

HAKAN
Aleyna az önce gözlerimizin önünde kayıp gitmişti. Adeta şok olmuştuk nasıl? Nasıl diye sinirden boşalan gözyaşlarıma hakim olamamıştım. Hepsi benim yüzümden diye bağırmaya başladım. Sonra koşarak şebnemi buldum ve boğazına yapıştım "Hepsi senin yüzünden hepsi senin yüzünden Allah seni kahretsin seni tanıyıp sevdiğim güne lanet olsun  ya sen ne kadar zalim biriymişsin ya senin yüzünden Aleyna gitti" diye bağırdım. Şebnem elimi boğazından ittirip "Bu anı bekliyordum" dedi ve sonrasında sinsi bir gülüş attı
"Sen çok aşağılık bir insansın sakın bir daha karşıma çıkma"
"Sende benim karşıma çıkma Hakan. Madem benim olamadın hiçkimse in olamazsın" dedi ve hızlı adımlarla kalabalığa doğru yürüdü...

MERİH
Kardeşim yeğenimi buradan götürmüştü yere diz çöküp kafamı dirseklerimin arasına aldım. Benim sorumsuzluğum yüzünden olmuştu bu olanlar... Artık ne yaparsam yapayım kardeşimi o inadından vazgerimezdim. Yazık olmuştu hemde çok kardeşimi ne kadar ararsam arayayım telefonlarımın hiçbirine cevap vermedi. Artık yapacak bişey kalmamıştı.

AHALİ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin