ALEYNA
Gece boyunca yolculuktan sonra nihayet eve geldik. Ama ben çok mutsuzum :( sadece onları 1 ay görebilmiştim keşke keşke o partiye gitmeseydim en başından beri İlker 'i ve diğerlerini dinlemiş olsaydım şimdiye şebnemle hiç kızlar günü yapmamış, onun evinde kalıp pijama partisi yapmamış, ve partiye hiç katılmamış olacaktım. Ve bu halde değilde şu an amcamların yanında olabilirdim. "Offf" bunu derken sesli söylemişim. Babam da oradan "Geldik hadi in aşağı" dedi. Aşayığa indiğimde annemin beni karşılamaya kapıya kadar geldiğini gördüm. "Canım kızım Aleyna'm" annemi çok özlemiştim "canım annem..."
"nasılsın kızım"
"kötü"
"ahh babanı durdurmaya çalıştım yavrum ama baban beni bile dinlemeden hemen oraya gitti tutamadım affet beni yavrum"
"Annecim lütfen üzülme olan oldu artık babam sakinleşsin sonra anlatırız"
"Ahhh Ahhh kızıııım babanın sakinleşeceği filan yok seni uğuşturucu kullandı sanıyor"
"Neeeeeeee"
O sırada annemin telefonu çaldı.
"Arayan kim anne?"
"Ş-şey amcan arıyor"
Nee amcam anemi arıyor hemen annemin elinden telefonu alıp açtım
"Alo amca!"
"Aleyna kızım ben çok özür dilerim babana hakim olamadım seni koruyamadım ama baban çok kızgın onunla konuşacağım söz veriyorum..."
"Amca merak etme ben iyi-"
Lafımı bitiremeden babam elimden telefonu aldı ve
"Bir daha bizi aramaya cüret etme!!"
Dedi ve telefonu kapadı.
"Baba bak yeter nolur ben o partiye gittim evet gittim ama uğuşturucu almadım sadece o pastayı yedim keşke yemeseydim pastanın içinde hardal varmış.. Benim hardala alerjim var sende biliyorsun yiyince bana bişeyler oldu ve kusmaya başladım biri de fırsattan istifade beni videoya alıp hem YouTube'da hem de instagram da paylaşmış :( özür dilerim baba... "
Babam bunu duyduğunda gözleri dolu dolu oldu pişman dolu gözlerle bana baktı ve yanağından birkaç damla süzüldü...
Hiçbirşey demeden evden çıkıp gitti.
" Anne babam bana inanmış mıdır?"
" İnşallah"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHALİ 2
Teen Fiction1 kız 5 erkek Aynı evde 3 ay boyunca beraber kalırsa ne olur? Unutulmaz bir yaz tatili.!