5

160 9 0
                                    

Энэ хавыг ажхад надад 3 хүн их сэжиг төрүүлж байна. Нэг нь хар хослолтой том цүнхтэй нүдний шилтэй нүдэнд дулаахан ах байна харин дараагых нь жирэмсэн эмэгтэй ба их ядуу гэмээр хувцастай ба чимдамтай байсан юм харин гуравдах нь гэвэл зүгээр л нэг даруухан залуу ба үүргэвч үүрч харааний шил зүүсэн ажээ.
Би: Эдгээр хүмүүсийн мэдээлэл хаяг бүгдийг нь надруу хурдн явуул гээд авсан зурагнууда явуулав. Техникийн ачаар 5минутанд л ирлээ.
Хар хослолтой залуур Ким Жүнмёон гэдэг ба удахгүй нэг компани өв залгамжлаж авна.
Харин жирэмсэн ядуу эмэгтэйг Пак Инбинь гэдэг ба нэг компани өв залгамжлах байсан ч дампуурсан ажээ.
Харин даруухан залууг Ду Кёнсүү гэдэг ба хараа нь маш сайн ч гоёлоор л шил зүүдэг юм байж хөрөнгтэй айлын ууган хүү болхоор ийм зүйл хийнэ гэж бодохгуй байна. Дүгнэлтэ гаргаад байж байтал утас дугараж миний туслах залгаж байна.
Шин Тагнуулча Инбиний аав болон Чой захирал нар хоорондоо өстэй байж гэж учир битүүлэг үгээ урсгав.
Би жирэмсэн эмэгтэйг араас нь чимээгүй дагасаар нэг жижиг балгас дотор орж ирэв.

Маш урт ширээ байх ба түүн дээр Инбинь гуай чамдантай зүйлээ задлан асгаж байв.

Тиймээ миний бодож байсан зөв байж. Тэр мөнгиг авж би түүнийг тэр дариу барьж бусдадаа хүлээлгэж өгчихөөд гялс хувцасаа солин гэртээ харихын хүслэн болов.

Гэртээ орж иртэл аав ээж 2 өөдөөс минь угтаж авав.
Аав: за баяр хүргэе миний охин мундаг ажилсан байна амжилт гээд духан дээр үнсэв.
Ээж: яаж миний охин 2цагт амжуулваа
Би: айн 2 цаг хийсэн юмуу тийм хурдануу гэж гайхав.
Аав: харин тийн аав ээж 2 нь бас гайхаж байна миний мундаг охион гэтэл ээж зөрөөд хацар дээр үнсэв.

Царайны хувирал үгүй өрөөндөө орж ирээд хувцасаа сольж байтал тагнуудын албанаас зурвас ирэв.
  Tagnuuliin alba::
    Sainuu Shin Eri unuudriin heregt amjilt huseed 10 say tugrug orson bas 3 honogiin chuluu olgoj baina.
        Өөх би баяжсан байж за тэгэхээр унтчаад маргааш мөнгөө үрие гэж бодов хэвтэж байтал дахин зурвас ирэв.

Тагнуулч ба хайр дурлал Where stories live. Discover now