Sunt in drum spre tabara de actorie.Abia astept!Si..dupa atata invatat merit sa ma distrez si eu,nu-i asa?Se pare ca drumul e lung asa ca ma voi culca,nu prea am dormit azi-noapte.
*peste o ora*
-Margo!Margo,trezeste-te!Haide!
-Hm..?ce,ce e?
-Am ajuns!Iuhuu,hai ca tot autocarul se goleste,numai noi stam aici.
-Ok..imi iau bagajele imediat..Am zis eu.Oh,ca sa stiti,fata care m-a trezit e cea mai buna prietena a mea,Carrie.
Imi iau tot ce e al meu si ma indrept spre grup.Hotelul unde eram cazati arata bine pe-afara..sa speram ca si inauntru...Am mers la receptie,am luat cheia camerei mele si am mers la profesor.El a facut o lista cu persoanele care vor imparti camera.Partea buna e ca avem cel mai tate prof si ne cunoaste super bine!Eu voi imparti camera cu Carrie si Jade.Ne intelegem bine. ^_^
Dupa ce ne-am lasat bagajele in camera noastra,12D,am iesit.
Am coborat jos si m-am dus sa mananc la o masa,imi era foame dupa atata drum.Mi-am luat o mini-placinta cu branza si o briosa cu ciocolata.Mmmm!
Stateam si mancam si dintr-o data un baiat strain,dar super dragut ma intreaba:-Hey..ămm...scuze dar..locul asta e ocupat?
Ce era sa zic,ce era sa zic???Era un strain foarte aratos.
-Ăăăă...nu,nu este.Sunt singura,nu astept pe nimeni..
-Ok,deci pot sa stau si eu?Toate mesele sunt ocupate si prietenii mei s-au dus sa se culce in camerele lor..sunt singur.
-Ok...
Ooo,e singur!Stai ce?Proasta Margo,proasta!
-Merci!Eu sunt Dylan!
-Eu Margo!Incantata! ^_^
-Deci...tu chiar nu astepti pe nimeni...adica...
-Nu!Prietenele mele sunt in camerele lor,fac un dus si dupa...habar n-am.Eu am dormit pe drum deci nu sunt obosita asa ca nu voi dormi.Nu stiu ce voi face dupaia.
-Drum?Esti cumva din tabara de actorie??
-Da,de ce.
-Nu se poate!Si eu sunt,dar sunt din alt oras si stiam ca va mai fi o tabara dar nu ma asteptam sa cunosc pe cineva!
-Ei bine...M-ai cunoscut pe mine!
-Da!In ce camera esti?
-La 12D..nu cred ca a fost o idee buna sa-i zic in ce camera sunt..sau..mda...
-Eu sunt la 12A.Suntem aproape :D
Awwww,avea un zambet asa de dragut!
-Hei...ai vrea sa mergem pe terasa hotelului? a intrebat Dylan.
-Ăăă,da!Unde e?
-Sus,pe hotel,nu stiai?
-Nu..habar nu aveam! si am ras.
M-a condus sus si ne-am asezat intr-un leagan pentru mai multe persoane.Privelistea era atat de frumoasa si langa mine se afla un baiat atat de frumos.Cred ca...imi place de el.
-Poate ar trebui sa mai iesim..Avem voie sa iesim din hotel daca anuntam.Si sa sti ca nu spun asta oricarei fete..tu chiar esti de treaba.
-Aw,merci!Dar abia ne-am cunoscut si nici nu cred ca suntem asa de apropiati incat sa ne dam intalniri...si...
-Ai dreptate,nu stiu ce m-a apucat..Scuze,poate ca te-am speriat si acum ma crezi vreun obsedat si....mda...mai bine plec,ne mai intalnim,Margo! :)
CITEȘTI
In love with Dylan O'brien
FanfictionMargo ,primul an la facultatea de actorie merge o luna in tabara de actorie alaturi de clasa ei si profesorul lor.Aici se intampla cele mai dragute momente din viata ei.