Este ora 11:00 AM.M-am trezit mai devreme,da stiu,mai devreme!Suna ciudat dar eu dorm foarte mult.Ma uit la Carrie si Jade si se pare ca ele inca dorm.Ma intreb daca Dylan doarme si el..oh,
doamne,am devenit obsedata de el...chiar sunt obsedata pentru ca numai vocea lui o am in cap si abia astept sa se faca ora 1 ca sa ne vedeem!Ma duc jos sa iau micul dejun.Oh,stai!Ce-ar fi sa ma schimb de pijamale si sa ma pieptan?? :))
Imi pun ceva lejer pe mine,ma pieptan,imi prind parul si cobor.
Merg sa-mi comand un pahar de lapte rece,biscuiti si CLATITE ! Mmmmmm! ♥
Ma asez la o masa si incep sa rontai biscuitii.Ma uit in jurul meu si se pare ca il vad pe Dylan.El sta la o masa si e...cu Steve -.- ugh !!
Poate daca ma asez in alta parte ma observa..hm?Nu?Offf...Totusi incerc...
Ma duc la o masa mai aproape de el..poate daca s-ar uita mai mult in jur,m-ar observa.Eh,se pare ca nu ma vede.Continui sa mananc.
-Margo!?
Cine m-a strigat??
-Hei,Margo!Sunt aici!Uita-te aici!!
Ma uit in jur si vad cine ma striga,Dylan!
-Oh..ăă...Dylan!Da!?
-Ce faci?De ce nu vi langa noi?
Stiam ca nu e o idee buna pentru ca e Steve acolo.Nebunu' ala..mi-ar fi placut sa stau cu Dylan,dar cu Steve nu prea...
-Eh,lasa!Mai bine raman aici! :D
-Am inteles care-i problema.Steve,pleaca de-aici!Du-te si tu in alta parte!
-Ce?De ce? intreaba Steve mirat
-Uite,e o sala de jocuri la etajul 9 ,i-a niste bani si du-te,te rog!
-Oooo,bani!Jocuri!Asa mai merge !Pa!
WTF?De ce Dylan l-a gonit pe Steve de langa el?Chiar asa de mult vrea sa stau langa el?Awww!Oare ma place? o.o
-Vino acum!Te rog!
-Okay.....?De ce l-ai trimis pe Steve la sala de jocuri?
-Pai stiam ca nu iti face placere sa stai in preajma lui,asa ca...
-Da,dar nu stiam ca iti doresti asa de mult sa stai langa mine! Ha!Poate l-am intimidat!
-Pai esti draguta si imi place sa stau cu tine.
Fir-as!El m-a intimidat pe mine!
-Serios? intreb eu mirata
-Da!
-Aw! Merci!
Si atunci am inceput sa mananc din clatite,am baut laptele si am mai vorbit cu Dylan.Se pare ca momentul meu a fost "omorat" de telefon.Ma sunase Carrie si m-a intrebat unde am plecat.I-am zis unde sunt si cica vine si ea...Nu trebuie sa ma supar,stiu asta!Carrie e cea mai buna prietena,nu ar trebui sa o las balta pentru Dylan...
-Scuze,Dylan...dar Carrie,prietena mea m-a sunat si mi-a zis ca vine sa manance.Te superi daca stau cu ea la alta masa?Nu am stat cu ea de cand am venit aici...
-Nu-i problema asta,dar mai bine ii spui sa vina aici,langa noi!
-Ok,ii trimit mesaj.
Vai,cat de amabil e!Asa prieten sa tot ai!A venit si Carrie si au facut cunostinta.Uite cum se face ceasul 12 si trebuie sa plec.Imi i-a mult sa ma pregatesc.
CITEȘTI
In love with Dylan O'brien
FanfictionMargo ,primul an la facultatea de actorie merge o luna in tabara de actorie alaturi de clasa ei si profesorul lor.Aici se intampla cele mai dragute momente din viata ei.