Hana berpaling ke arah empunya suara yang memanggilnya.
"Ada apa? "soalnya
"Yoo NaYu? Bukanke dia tu... "
"Dia apa? Alien? "soal Hana lagi
"Taklah,bukan ke dia pernah bersekolah di sekolah kita dulu? Senior kita tu? Tapi, bukan ke dia dah mati?"
"Mwo?! Mati? Disebabkan apa? "
"Tak tahu ke? Dia mati sebab ada orang fitnah dia dan omma dia mati kerana fitnah itu lalu dia terlampau stress dengan kematian ommanya dia pun bunuh diri. "
"Jinjja?! Kau jangan main-main Jihoon, aku tumbuk kang... "
"Keroemyeon.. Aku dah dapat tahu hari ni baru.. Hehe"
"Yah!!! Nampyeon namja! "marah Hana lalu memukul kepala Jihoon
"Adeh!! Sakitlah! Habis rambut peloles aku ni! "
"Ceh! Rambut kau tu, jangan sampai aku bakar tak terkahwin kau baru tau! "
"Amboi, ganasnya kau ni. Haih, macam mana la aku nak main dengan bakal anak buah aku nanti. "
"Adeh, adededeh!! Sakit! "
"Ha, ambik kau.Orang tengah serius dia main-main pulak. Takde maknanya lah kau akan main ngan anak aku nanti. Nanti Virus byun kau tersebar kat anak aku nanti. Jangan kau ingat aku tak tahu dalam bilik tu penuh dengan cd 18++"
"Weh, weh! Boleh pelan sikit sebut tu?! Nanti omma aku dengar! "
"Tau pun takut. Ha, sambung lah. Kalau tak aku cakap kat ahjumma–"
"yelah... "
"Aku dapat tahu yang hari ni, dia mati bunuh diri. Aku tak lah terkejut sangat. Tapi apa yang sangat mengejutkan adalah–"
"Apa? "
"Yoo NaYu tu ialah bekas yeochin Jungkook yang kau nampak sebelum ni, dan.... "
"Dan? "
"Dia bunuh diri petang tadi. "
"Macam mana dia boleh terfikir nak bunuh diri? Kau lah! Lambat beritahu kat aku yang dialah yeochin Jungkook! Kau buat aku rasa lebih bersalah! "
"Dengar dulu... "
"Apa? "
"Dia...bunuh diri dengan terjun dari bumbung hotel ni kat belakang hotel. "
"Mwo?! "terkejut Hana sehinggakan dia terbangun.
"Betul"
"A-aku perlu tahu diamana mayat dia sekarang ni?! "
"Mayat dia tiada siapa tuntut. Mayat dia ditempatkan di Hospital Seoul. "
Selepas mendapat tahu dimana lokasi mayat Nayu, Hana segera ke lokasi tersebut.
"Nanti! Kau nak pergi mana? "
"Hospital, aku nak uruskan pengebumian dia... "
"Nanti, tunggu aku. Aku pun nak ikut! "
"Nae, kaja! "
"Wey, tiada siapa yang datang melawat dia ke? "soal Hana kepada Jihoon
"Molla, tak agaknya. "
"Kesian, sudahlah dia hidup sebatang kara. Ada namchin yang akan bahagiakan hidup dia sudah pun dimiliki orang lain. Dan mati pun, tiada siapa yang sanggup uruskan pengebumian dia. Aku ni, sepatutnya berada di tempat dia. Aku yang patut terjun bangunan tu, bukan dia. Aku yang patut berada dalam keran–"
YOU ARE READING
BLOODY Marriage
Romance"Gomawo geudaereul sarang halsuiseoseo hajiman muttahan sarange nae mami apa" Thanks that I can love you. My mistake that I can't hold that love make me hurt. [Slow Update ]