2

125 11 0
                                    

Түүний араас гарах гээд явж байтал Мина ардаас тэврээд авав.
Мина: тэр тэнэг охиний ардаас битий яв😌
Жонгүүг: айн? Чи чинь юу яариад байгаа юм😑
Мина:жонгүүг үнэнийг хэлхэд би чамд сайн😶 чи миний сэтэглийг хүлээж аваачдээ
Жонгүүг: уучилаарай би өөр хүнд сайн чи тэр хүнийг гадарлаж байгаа байх
Мина: тиймээ би гадарлаж байна!!Жинжү биздээ? Тэр охин надаас юугаараа илүү юм ммм??
Жонгүүг: тэр ямар ч байсан чам шиг банди болгон дээр азаа үзээд байдаггү үнэ цэнэтэй охин!!
Мина:чи тэгээд намайг үнэ цэнэгүй гэж байгаа юмуу!!
Жонгүүг: тиймээ чи зөв ойлгож
Мина: би чамайг өөрийн болгохдоол болгоно чи түр л хүлээчих
Жонгүүг: битий балай юм яариад бай!! Би хэзээч чам шиг охинд сайн болохгүй!! Одоо наад бузар гараа миний биенээс ав 
      гээд Минагийн гарыг хүчтэй түлхэв
Мина: чи харжил байгаарай чи нэг л өдөр над дээр өөрөө ирэх болноо!!
    

       Энэ одоо ямар тэнэг охин бэ өөрийгөө юу гэж бодсийн болоо😏 гэж амандаа бувтнан ангиас гарах гэтэл Жинжү хамаг хурдаараа гүйх шахам орж ирэв. Түүнийг харахад их л улайсан байлаа.  Юу болснийг мэдэхгүй ч сандарч байгаа нь илт байлаа. Түүн дээр очин ярилцах гэтэл Сухо багш ороод ирэв. Уур хүрэн ширээндээ сууж дуртай дургүй дэвтрээ гаргана. Гэтэл урд сууж байсан жинжү гэнт иргэж хараснаа нээрэээ Мина та 2 үеэрхээд байгаа юмуу. Би сандран хэн тэгж байна гэтэл Мина өөрөө тэгж хэлсэн.   Миний уур маш их хүрж байна Мина яаахаараө тэгж худлаа яридаг байна😒 Минаруу харахад юу ч болоогүй юм шиг хичээлээ тэмдэглэн сууна....
      Түүн дээр очин яагаад тэгж хэлснийг асуухыг хүсэвч Сухо багш босож явлаа гэж уурлаад бөөн юм болох байх гэж бодоод хичээл завсарлахыг тэсэн хүлээнэ..

     Удахгүй хүсэн хүлээсэн хонх минь дугарлаа. Сухо багш ч ангиаас гарахтай зэрэгцэн би Мина дээр очин урд нь зогсоод дээвэр дээр гараад ир ярих зүйл байна гэхэд Мина жуумалзан ёжтой инээж байх нь тэр.
      Жонгүүг:  ягд тэгж байгаа юм?
Мина: юу тэрэв?? Ойлгомжтой ярь
Жонгүүг: хха чи л мэдэхгүй байв гэж!!
Мина:мэдэхгүй байна!!зүгээр хэлээчдээ
Жонгүүг: жинжүүд ягд тэгж хэлж байгаан? Өөр хийх зүйл олдохгүй нь уу!
Мина: аан тэрүү? Хха угын удахгүй үеэрхэх юм чинь юундаа уурлаад байгаан
Жонгүүг: битий солиоор!! Хэн чамтай үеэрхэнэ гэж😑 сэрж үз
Мина: би хэзээ ч бууж өгөхгүй
Жонгүүг: хараал ид яг одоо миний нүднээс зайл!
Мина: хммм жонгүүга битий уурлалдаа мм?
Жонгүүг: чи зайлахгүй бол би өөрөө явчий!!
         Жонгүүг дээврийн хаалгыг хүчтэй саван яваад өгөв 

төөрөлдсөн хайрWhere stories live. Discover now