Jungkook a Jimin sa premiestnili do hotela, kde obaja zaspali. Ráno sa zobudil Jimin a netušil prečo je nahý. Zrazu vedľa seba zbadal ďalšie zakryté, pravdepodobne nahé telo. Uvedomil si, že odišiel z nijakým dievčaťom, o ktorom si však vôbec nič nepamätá. Päť minút tam len tak ležal a rozmýšľal, kde asi môže byť Jungkook. Potom sa rozhodol, že skontroluje, kto vlastne vedľa neho leží. Pozrel sa na stranu kde ležala osoba s krátkymi vlasmi. Odkryl paplón a so zdeseným výrazom sa posadil, pretože si uvedomil, že nahá osoba, ktorá vedľa neho leží, je Jungkook.
Jimin tam sedel asi desať minút kedy sa snažil spomenúť si, ako sa toto vlastne stalo. Nevedel či má Jungkooka zobudiť, alebo ho tam nechať, aby si myslel že síce z niekým spal, ale bol to niekto iný ako Jimin. Nakoniec sa rozhodol, že ho predsa len zobudí.
Jemne ním zatriasol, načo sa len Jungkook pretočil, no nezobudil sa. Jimin sa postavil, čo bola veľká chyba. Zacítil veľkú bolesť vo svojom zadočku, no aj tak sa obliekol a prebojoval sa na druhú stranu postele. Kľakol si a začal triasť Jungkookom, ktorý sa hneď na to zobudil. Najprv bol zmätený, čo sa deje no potom si všimol Jimina a uvedomil si tiež, že leží v posteli nahý.
Spanikáril keď si uvedomil, že sa s niekým vyspal, pretože vôbec nevie, s kým to bolo.
"Hyung, čo sa stalo ?" spýta sa zmätený Jungkook, načo Jimin nevedel, či sa má smiať alebo plakať nad situáciou ktorá sa práve diala.
"Hádaj, podľa toho, že si práve teraz nahý." Povedal Jimin.
"Nevidel si tú osobu, ktorá odišla z mojej izby ?." Opýtal sa ešte stále zmätený Jungkook.
"Ak si dostatočne múdry, čo asi nie, tak by ti došlo že tá osoba s ktorou si spal som JA." Jungkook nevedel, čo na to povedať. Jednak Jimin nebol gay, takže si myslel, že sa mu bude vyhýbať, a taktiež týmto práve pokazil svoj vlastný vzťah s Taehyungom.
YOU ARE READING
VKOOK VS JIKOOK
FanfictionTaehyung a Jungkook sú zamilovaný pár. Teda to si myslel Taehyung. Ale všetko sa to zmenilo v jeden večer kedy sa objavil v prekážke Jimin, ktorý si bol istý, že do jeho budúcnosti patrí žena. Je to, čím si je Jimin istý pravda ? Texting. Nachádzajú...