GERİYE KALAN

23 1 0
                                    

Neden?  İnsan bazen düşünüyor değil mi? en basit soru neden ben? hepimizin hayatında milyonlarca 'neden' var.. İnsan kayboluyor nedenlerin arasında.. kimi zaman eriyip gidiyor.. en büyük korkumuz bu nedenler yüzünden yasayamamak değil mi?

Bugün bir karar aldım. Bütün nedenlerimi topladım ve kalbimin derinliklerine yolladım hepsini.. 'NEDEN Mİ?'  haydi başlayalım ...

Mmm.. en sevdiğim mevsim.. sonbahar.. mükemmel bir haftasonu. Günlerden pazar. Hava simit ve deniz kokuyor ,bense salına salına yürüyorum sahilde. Kulağımda en sevdiğim -pazar günlerine özel -şarkım çalıyor. BECK - LOST CAUSE  mutlaka dinlemelisiniz. İnsana bütün duyguları aynı anda hissettirme gibi bir özelliği var. Mutlusun, gülüyorsun ama gözlerinde, düşmeyi isteyen ısrarcı damlalar var. Hayat gibi bir şarkı. 'ben' gibi bir şarkı. Bütün bu mistik havaya kapılmıs ilerlerken yolumda, keske gökyüzünde dans eden bulutların yerine önüme baksaymışım. GÜÜÜÜM..Arnavut kaldırımlarına kocaman öpücükler verdim.Sanırım kaşımda patladı..Devasa büyüklükte ki taşların yolun ortasında ne işi var ! Bunları buraya koyanın.. neyse ki bir çift el imdadima yetisti.

 Nasıl yani? gerçekten mi? 'o'.. o olamaz. Hayır bunca geçen zamandan sonra olmaz. 'O'nu göremem. Belki de çok benzeyen biridir? sakin ol Esila sakiinn.. şşş.. tamam daha dikkatli bak şimdi.. 

Lanet olsun. 

Telaşlı, Şaşkın ve sinirli bir çift göz bana bakıyordu.Minik bir bebekmişim gibi güçlü kollarıyla hemen ayağa kaldırdı beni.Elleri titriyordu. hayır hayır sadece ellerimi, bütün vücuduna sanki akım verilmiş gibiydi.Parmakları sağ kaşıma dokundu. Ardından gözlerini kapattı kısa bir anlığına. Yeniden açtığında o kadar şevkatli bakıyordu ki içimi birseyler gıdıkladı. İnsanın boynuna atlayıp sarılası geliyordu.1.85 boyu olmasına rağmen karsımda küçücük görünüyordu...Dudakları... o anlaşılmaz bir sekilde nefesimi kesen dudakları konuşmaya çabalıyordu ama nafile tek bir kelime çıkmıyordu çıkamıyordu.. Gözleri.. ahh o ela cam gibi iri gözleri ne çok şey anlatıyordu..  Gözlerlnden öptüğüm yine darma duman etmişti beni... sadece mecazi anlamda değil anladığınız üzere. 

GERİYE KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin