°13°

201 35 7
                                    

"Jangan nak buat kelakarlah kat sini"

Yoongi mengambil dengan laju sebatang gula-gula di genggaman Yewon.

"Sejak bila kau baik dengan aku ni?"

Yoongi membuka pembalut gula-gula dengan kalut.

"Kau merokok eh?"

Yewon menyoal Yoongi dengan tidak mengendahkan soalannya.

"Ha'ah"

"Sejak bila?"

"Sejak nenek aku meninggal"

Yewon dengan mata yang membulat melihat ke arah Yoongi. Selesai membuka pembalut, terus di masukkan ke dalam mulut. Tidak melihat ke arah Yewon hanya melihat sekeliling ruang kem.

Suasana hanya senyap. Yewon mula berasa janggal.

"Weh sorrylah aku tak bermaksu-"

"Jangan nak pedulilah sangatlah pasal hidup aku ni. Hidup aku bukan macam kau. Bahagia, belum ada family yang meninggal dunia, semua benda-benda positive tu lah"

Yoongi tidak melihat ke arah Yewon. Mata nya tetap melihat ke lantai.

"Appa aku dah meninggal"

Yewon menundukkan kepalanya. Yoongi yang tadi melihat ke bawah kini melihat tepat ke arah Yewon. Suara hingus ditarik jelas kedengaran.

"Dia- meninggal- sebab kanser paru-paru"

Yewon mengangkat tangan menyeka hidungnya dan matanya. Yoongi yang tidak tahu hendak buat apa melihat sekelililing. Manalah tahu dapat jumpa tisu.

Satu packet tisu ternampak di atas beg sandang Yewon. Dengan segera di berikan kepada Yewon. Yewon tersedak-sedak menangis,sambil cuba mengambil tisu di tangan Yoongi.

"Kamsahamnida"

Yewon berhenti menangis. Di lihat ke arah Yoongi dengan mata yang masih merah.

"Its okay lah. Walaupun aku ni smoker at least hati aku ni baik"

Yoongi membuat muka bangga sambil menjongket-jongket bahunya.

"Sebab tu lah aku tak suka orang yang aku rapat merokok. Aku takut, kejadian yang sama akan berlaku"

Yoongi hanya mengangguk.

Hingus Yewon jelas nampak keluar dari hidung Yewon.

"Mengapa awak tak pakai tisu yang aku bagi tu?"

"Tu bukan tisu, itu pad yang kau bagi tu"

🐴🍪🐴

[✔]Checked
[✅]Complete Chapter
•••
[✔]Vote
[✅]Comment

📷Credit Pic. Belongs To:
-IG:@alien_bangchin

🍥Update Every:
-{Whenever I have Free time}

#The update might change due to to the busy schedule🙃#

A/N: special update just for ku_danea07😍. Maafkan author ye short update je author dapat bagi :'(( I just want to say thanks to those yang sanggup membaca dari chapter 1 sampai 13 ni💗 dan yang sanggup menunggu update buku ni. Serius tak tipu

Author juga tak sangka yang buku ni dapat 1.7k read dan 200+ plus vote😭 Thank you my dear readers💯🌸

7k read dan 200+ plus vote😭 Thank you my dear readers💯🌸

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KAMSAHAMNIDAaaaaa~💗💗💗

That Cold Boy || MYGxKYWWhere stories live. Discover now