Eğer kadınları anlamak istiyorsanız önce '-lar' ekini çıkartıp tek bir kadına odaklanmanız gerekecek bayım çünkü biz oldukça kıskanç canlılarız ve özeliz karşı taraftan da özel olduğumuzu hissettirmesini bekleriz bunu sadece sevgili olarak algılamayın lütfen bu bir babamız , annemiz , kardeşimiz ya da hemcins arkadaşımız da olabilir bizim özel olduğumuzu hissettirmeyen hiç kimsenin kalbimiz de ve dolayısıyla kalbimiz de yeri olamaz önce bunu idrak etmemiz gerekir .
Ve biz çok duygusal insanlarız en ufak şeyde kırılıp ağlayabiliriz ama şunu da unutmamak gerek kalbimiz de kim varsa en çok da onu kırılırız en çok ona kızarız zaten kalbimize girmeyi hak etmeyen insanlara bizi üzme hakkını da vermeyiz. Hoş en çok güvenip kalbimizi açtığımız insanlar kırar ya bizi ... Ama bir kadının sizin için akıtacak göz yaşı kalmadıysa en çok da o zaman korkun bayım zira o zaman minik kalbimiz çok tehlikeli olabilir ve akıtamadığımız her damla yaşın acısını misli ile çıkartabiliriz sizden.Biz size sizin bize davrandığınız gibi davrandığımız zaman çok değişmiş oluyoruz değil mi ? Evet değiştik ve bizi değiştiren bizzat sizsiniz ...
Bir kadın ağlar evet duygusaldır , anaçtır , merhametlidir evet , hatta anne fıtratı ile dünyaya gelmiştir . ALLAH Teala ayaklarının altına cenneti başının üzerine ayeti vermiştir . Sizi eğitme, bileme fırsatını vermiştir bize anneliği vermiştir . Hatta bizde 5 para etmez adamları musallat ediyoruz kalbimize,ömrümüze sonra onlar ortalığı yangın yerine çeviriyor sonra biz affedemiyoruz dünyalarını karartıyoruz . hiç bir şey yapamazsak bile AH'ımız tutuyor . Rabbim şiddet gören ,tecavüze tacize uğrayan , okuldan alınıp erken yaşta babası yaşın da bir herifle evlendirilen kulunun bedduasını ahını havada bırakmıyor . Biz acımasız insanlar değiliz bayım bizi bu hale getiren sizlersiniz ve umarım döktürdüğünüz yaşlarda boğulursunuz zira bizim hakkımız helal olsa bile Yaradan sorar hesabını , peygamber efendimiz veda hutbesin ' kadınlar sizlere Allah'ın emanedir...' buyurmuşsa ahirette sormaz mı neden emanete hiyanet ettin diye ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİSAN YAĞMURU
Teen FictionYüreğimden kopan birkaç satır , içime sığmayan yorgun kalbimden çıkan kırık sözcükler. Nerede yanlış yaptığımızı , sevginin ne olduğunu,kadının aslında ne olduğunu anlatmaya çalışacağım. Atılamayan çığlıklar olacağım belkı ,kalbi kırıklara umut , b...