Náš svět

1.5K 78 22
                                    

Je těžké tomu uvěřit, ale je to 5 pět let od toho, co jsme vyhráli MGPjr v Oslo Spektru.A teď cestujeme po celé Evropě!Dny rychle ubíhají, ale my si užíváme každou minutu.Jsme neuvěřitelně šťastní, že můžeme dělat to co nejvíc milujene např.hudbu.A opravdu si ceníme všech příležitostí, které jsme měli a taky toho že teď máme fanoušky v mnoha zemích.Je to pro nás velká věc a jsme vám všem velmi vděční.

Minulý rok byl naprosto epický.Často jsme říkali, že minulý rok byl ten nejlepší, který jsme kdy měli.Bylo těžké představit si, že by to všechno mohlo být pryč.Ale ve skutečnosti musíme říct to samé i o tomhle roce!
Jedna s největších věcí, co se nám kdy stala, byla naše velká 'Togehter' tour.Měli jsme koncerty po celém Norsku, Švédsku a Dánsku a hráli jsme na obrovských jevištích před více než 500 000 lidmi.Hodněkrát jsme se museli štípnout, jako když jsme vyprodali Stockholm Globe jenom za 14 minut.Může to být opravdu pravda?Fakt, že hodně fanoušků (a rodičů!) chtějí přijít na naše koncerty je absolutně fantastické.Společně jsme vybírali nejlepší obrázky z naší tour do téhle knížky a hodně nás bavilo, se na ně koukat.Opravdu hodně velkých vzpomínek z naší první velké tour.Teď se nemůžeme dočkat až začneme Evropskou tour v roce 2018.

Snažíme se uchovat nás život v normálu, jak jen to je možné.Pořád chodíme do školy; jsme v desáté třídě v Trofors a naše učebnice a domácí úkoly bereme sebou na tour.Když jsme doma, všechno je zase tak, jako to vždycky bylo a my máme relax.V mnoha ohledech jsou věci u nás doma stejné, tak jako před pár lety.Dobře - do té doby než otevřeme Instagram!

Často se nás ptají, jaké to je, být slavný, ale na to je vždycky docela těžké odpovědět.Protože uvnitř, se cítíme, pořád stejně.Jsme jenom Marcus a Martinus Gunnarsen.Je divné že hodně lidí ví, kdo jsme a mají na nás názor, protože to není něco o čem přemýšlíme každý den.Ale teď máme víc než 2,5 milionu fanoušků na musical.ly (teď už 3,5 milionu na Tiktoku😂👏) a víc než 1 milion sledujících na Instagramu (teď už 1,5 milionu👏).Nemůžeme si pomoct, ale uvědomujeme si, že spousta lidí se zajímá o to, co děláme.Je to opravdu dobrý pocit, ale je to taky něco, co je docela dost těžké pochopit.Milion lidí?Šílené!

Tenhle rok jsme opustili Severské země a šli dál, dolů do Evropy.Bylo trochu divné jít zpívat pro 35 000 lidí ve velké aréně a najednou zpívat na malém jevišti jen pro 200 nebo 700 lidí.Ale bylo to taky velice zábavné!Doufejme že nakonec budene moct zpívat v obrovských arénách v Německu, Švýcarsku, Rakousku nebo Řecku (a ehm ehm v České republice samozřejmě😂😍; ne to v tý knížce bohužel napsané není😢).
Sníme o tom, že dobyjeme (ano opravdu tam jen napsané dobyjeme😂) celou Evropu, ale máme ještě hodně času.

Jedna z největších výhod pro nás je fakt, že jsme dva.Samozřejmě jsou tady dny, kdy to tak nevypadá, hlavně když jsme měli hodně práce a cestovali jsme.A taky když jsme dlouho nebyli doma.Ale jestli se Marcus v jeden den cítí trochu vyčerpaný, nebo je Martimus nevrlý (nebo něco podobného!) jsme dobří v tom, být tady jeden pro druhého.Pomůžeme si navzájem v rozhovorech a fandíme si navzájem jak jen můžeme.Je zřejmé, že se někdy hádáme a lezeme si jeden druhému na nervy, ale nikdy to netrvá dlouho.Je nemožné říct jaké by to bylo kdyby tady byl jen jeden z nás.Ale vsadili by jsme se, že by to bylo namáhavé a cítili by jsme se osaměle.Jsme lepší když jsme dva!
Jsme opravdu šťastní že vám můžeme ukázat fotky skoro ze všecho co jsme prožili a doufáme že budete mít radost z toho být součástí našeho světa.

Jsme lepší když jsme dva!Jsme opravdu šťastní že vám můžeme ukázat fotky skoro ze všecho co jsme prožili a doufáme že budete mít radost z toho být součástí našeho světa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
OUR WORLDKde žijí příběhy. Začni objevovat