Věřte nebo ne, ale podaří se nám najít i trochu volného času v našich náročných životech!Když cestujeme, náš tým je výborný a snaží se pro nás najít zábavné věci, co bychom mohli dělat, jako třeba bowling, výlety na lodi nebo jiné zábavné věci, které nám umožňují trochu si odpočinout.Hodně našeho volného času strávíme v backstage v podivných městech (ano je to tam napsané, taky to nechápu 😂).Pak si taky kopeme s míčem s našimi bodyguardy, často na hotelových chodbách nebo venku, pokud jsme u fotbalového hřiště.Taky jsme jednou přitáhli golfový vozík a jezdili s ním!Dostali jsme vynadáno, ale byla to vážně zábava.Nebo máme tendenci poslouchat hodně hudby, surfovat na Instagramu, YouTube nebo musical.ly (TikToku) a nebo hrát FIFU.
V posledních pár letech jsme se setkali s hodně lidmi, kteří jsou stejně staří jako my a taky jsou slavní.Někteří jsou umělci, ostatní jsou slavní na sociálních sítích nebo YouTube.Je vážně skvělé potkávat lidi kteří mají stejný druh života jako my.Prošli si tím, čím si procházíme my a můžou nám dát dobré rady.Nebo ti co prostě chtějí jít ven a užít si zábavu!Není tak lehké poznávat nové lidi, když jsme tak zaneprázdněni.Nejvíc zábavná rada, kterou jsme kdy dostali byla od Stiana Blippa: 'Hrajte víc na PlayStationu!'
⚫Co se dělo na těchto fotkách?Dobře, mohli jsme si otestovat větrný tunel, který ti dá pocit volného pádu.Téměř jako létání!Cool zkušenosti a cool obleky!
⚫Obrovskou výhodou práce s lidmi, s nimiž pracujeme je, že se setkáváme se spoustou skvělých lidí!Stian Blipp se stal naším dobrým kamarádem a my milujeme, když si s ním můžeme vyjít ven.Když jsme byli v Berlíně, setkali jsme se s fotbalovým hráčem Per Ciljan Skjellbred a Isaca Elliota známe od té doby, co jsme byli společně v Vinterlyd v roce 2014.Je vždycky skvěle se k němu připojit.
ČTEŠ
OUR WORLD
Fiksi RemajaDruhá knížka od Marcuse & Martinuse Our world, která bohužel v češtině neexistuje.Tady si jí ale v češtině budete moct přečíst! Jak moc milují svoje fanoušky?Copak se přihodilo když natáčeli DWY?Nebo co je na hudbě baví nejvíce? Dočtete se tady!