Toamna , anotimpul in care simți ca te schimbi , anotimpul in care toate amorțesc , anotimpul in care viața se reduce , anotimpul in care nu trebuie să-ți faci nicio relație .
Eu una am uitat de chestia asta , și mi-am făcut relația care ma distrus , care ma făcut sa îmi pierd una din cele 3 vieți ...Eram in anul I la facultate , mai precis pe astrologie , îmi placea sa stau la geam sau pe câmp deschis sa privesc stelele , sa ma privească și ele , când eram acolo nimic nu se mai auzea , nimic nu ma mai durea , eram intr-o alta lume , intr-o alta viața . Trecem peste aceasta paranteza , locuiam la distanță de 1h de facultate , intr-un apartament de 4 camere la etajul al V -lea al unui bloc modest .
Eram fericita ca am ajuns acolo unde voiam , era tot ce îmi doream , cel mai mare vis al meu era îndeplinit , totul era asa de roz pana să-l cunosc pe El ... cel care mi-a dat lumea peste cap , cel care ma făcuse sa deschid ochii catre lumea asta , cel care ma facuse sa iubesc , sa traiesc cu picioarele pe pamant , totul era pierdut , după ce a plecat , după ce ma transformase . Stiu la vârsta de 19 ani ar fi trebuit sa fiu ,,coaptă" la minte , dar eram încă un copil visător , toate astea sau întâmplat in așa de scurt timp in cât nici nu mai știam ce făcusem , eram foarte naiva și asta a dus la DEPRESIE odată cu plecarea sa .
CITEȘTI
Renașterea
ActionAceasta carte are o mare lecție de viața in spate , lecție de viața data de mine , Bella Jose , o eleva de doar 19 ani