II

5 0 0
                                    

Prima zi de facultate , alături de cea mai buna prietena încă din liceu in dreapta mea , într-o facultate de oameni ca mine , care gandesc la fel și care au acelaș subiect de discuții . Ador aceasta facultate .
- Eliz , vrei sa mergem la o cafea , prima zi ma extenuat .
- Bella , chiar nu pot , trebuie sa ajung acasa , sa ma schimb , ies in oraș cu Mark .
- Aolo , bine , și eu ce as putea face acum, sa merg acasa și sa ce , sa ma culc odată cu găinile ?
- Pai , ce vrei sa faci ?
- Sa petrec timp cu tine ...
- Vom petrece , Bella , îți promit ...
- PF , bine , distracție plăcută ...
- De asta te iubesc , multumesc mult ca ma înțelegi .
- As avea alta soluție , spun începând sa rad după ce îmi plasează pupicul ei dulce pe frunte ,
rade și ea după care pleca.


Acum sunt din nou singura , in drum spre caldurosul meu locsor de odihna , doar ca inainte sa ajung acasa ma opresc neaparat sa cumpar o prajitura cu ciocolata , doua , trei , bine , cinci si nelipsitul suc de mere . Da , sunt o gurmanda , dar nu imi pot face proiectul de noapte fara sa mananc ciocolata , fara suc de mere si fara muzica de care nu ma pot lipsi .

Mama mereu spunea ca nu imi voi gasi sufletul pereche in fata laptop-ului cu prajitura langa mine si un pahar de apa , stand pana noaptea tarziu iar vineri seara in loc sa ies ,stau si ma uit la filme de amor din care nu voi face parte niciodata. Nu prea vreau asta , sunt sinceră . Mi-ar place sa fac parte dintr-o asemenea poveste , sau viața mea sa fie un motiv bun pentru a scrie un roman . Dar acum eu sfârșesc întinsa in pat cu capul in nori la tot felul de romane siropoase in care cât pe-aci sa plângi sau sa îți dorești o asemenea poveste . Povestea asta a mea are foarte putina acțiune și mult mai putina acțiune romantica .
Cum spuneam , mama , chiar in acest moment ma suna și chiar nu știu dacă să-i răspund sau nu ... da ... am să-i răspund :
- Da ,mami !
- Cum a fost prima zi ? Îți e dor de noi ? Vrei acasa ? Te-ai uitat și tu după vreun băiat ???
- Stai , incet , a fost super , puțin , abia am plecat , și nuuu , de câte ori să-ți spun , nu vreau băieți , acum sunt in drum spre casa , am fost pana la o cofetarie sa-mi cumpar cateva amandine si ma duc sa imi incep proiectul despre sistemul solar
- Serios ? Nu ieși și tu cu prietena aia a ta ? Sau sa te plimbi prin oraș , chiar îți place sa clocești in casa ?
- Mama , tu mereu ai vrut sa fiu cuminte sa nu fac vreo prostie , și , uite , așa sunt , de ce nu-ți convine ?
- Ești prea cuminte , as fi vrut sa îți pot spune,, de ce ai făcut asta , nu-ți e rusine " măcar o data .
- Iar eu ma bucur ca nu mi-ai spus asta pana acum .
- Si nu cred ca o voi face ...
- Mama , nu e timpul pierdut ,apropo , eu am ajuns acasa , vorbim mâine , paaaa , te iubesc !
- Și mama te iubește !
Acum sunt liniștita , poate prea liniștita . Ajung in fata ușii , ma descalț , deschid usa , îmi arunc geanta pe cuierul de lângă usa și  scot un oftat puternic .

La ora 03:40 majoritatea oamenilor dorm , dar eu nu , eu sunt nebuna care se uita la filme și mănâncă amandine .
Chiar îmi plac amandinele , veți vedea de multe ori cuvantul ,,amandina" , sunt o mare fană , doar ca nu știu sa fac , și asta ma omoară , dar parca e mult mai bine sa le iei deja făcute și sa le mănânci când ajungi acasa .
Începe sa îmi fie somn așa ca sting laptop-ul și ma pun la culcare , dar ca de obicei , am uitat sa beau apa ,dar nu mai contează , e timpul sa ma pun la somn pentru a ma bucura de cele 6 ore de somn .

RenaștereaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum