Karşı cinsten beklenen özellikler nelerdir?
Bana değer versin, gel diyince gelsin git diyince gitsin, öp diyince öpsün, gönlümü hoş cebimi bol etsin, günde 2705 defa sevdiğini söylesin, kızlarla/erkeklerle görüşmesin falan filan
Sevgiye o kadar açız ki SENİ SEVİYORUM denildiğinde karşımızdaki kişi hatalı dahi olsa hemen yelkenleri suya indirebiliyoruz. Nede olsa dizilerden filmlerden öyle gördük. Kızla çocuk kavga ederler çocuk bağırır seni seviyorum diye, kız aşk dolu gözlerle çocuğa bakar öpüşürler ve tatlı romantik son.
Ya kızlarım bir tanelerim siz aptal mısınız?
O hormonları tarafından yönetil yaratıkların bu tarz oyunlarına kanmak da ne demek!!!! Nerde kaldı kadının gururu, o otoriter tavrı
Hey yavrum hey
Ama ben erkeklere kızmıyorum ki adam napsın biliyor karşısındakinin basit halkalarını zora mı geldi sıkıştı mı kıvıramıyor mu "Ama aşkım ben seni çok seviyorum " diyiveriyor. Benim sevgiye aç ilgisizlikten bir haber yavrularım kızcağızlarım
da napsın bir daha yapmaz o beni çok seviyor diyor.
.....
Bir mayıs ayında bende Seni Seviyorum ile başlayan bir cümlenin kurbanı oldum. 2.5 yıl koskoca 2.5 yıl esiri oldum. Sonra o hormonal yaratığın hormonal oyuncağı oldum. Yattınız mı seviştiniz mi bilmem ne demeyin. O kadar da aptal değilim herhalde. 1.5 yıldır çok yakın bir arkadaşım idi daha sonra bu arkadaşlığımızı sevgili olarak bir üst seviyeye taşıdık. O zamanlar toz pembe geliyor. Of lisedesin kankan senden hoşlanmaya başlamış açılmış sana falan. Okulda böyle gözler üstünde bilmem ne. Derkeeeeen 2.5 yılın sonunda edepsiz beyinsiz sümüklü böceği o çocuk sizin etek altı görüntülerinizi çekiyor. Ve siz asla bunu fark etmiyorsunuz. Nasıl fark etmedin be aptal mısın diceksiniz evet aptalım nerden bileyim erkek arkadaşım her an eteğimin altını çekmek ister diye dikkatli mi yürüyorum ne bileyim ben.
Sen oturmuşsun bir kaldırıma gideceğiniz Cafeyi aratıyorsun netten konumu bulmaya çalışıyorsun. Sonra o beyin yoksunu telefonu bir eliyle aşağı koyuyor açık kamera etek altın görüntüde. Hiç şey yapmayın ben o gün uzun etek giymiştim. Ve bol bir etekti her neyse. Sen çek orda benim etek altı videomu sonra telefonunun gizli işlemler kısmına kaydet. Galeride gözükmüyor ki telefonu karıştırdığımda karşıma çıksın. Otobüse binerken eteğim yukarı çıkmış bilmem ne olmuş hepsi ama hepsi onun o telefonunda. Hatırladıkça nefes alamaz oluyorum. Bir gün karşımda sigara içiyor. Bende onun telefonundan çekindiğim fotoğrafıma bakıyorum. Sonra asla yapmam ama silinenler ve o dediğim gizli işlemler kısmına baktım. Kaç yılllık arkadaşım kaç yıllık sevgilim normalde olsa aaa gideyim bir de oraya bakayım demem gittim baktım denk geldi o an. Sonra 10 a yakın video buldum. Benim neye baktığımı görmüyordu o sırada. Bende açtım neymiş bunlar diye. İnsan kendini sevgilisinin telefonunda porno malzemesi gibi görünce nasıl hissedebilir iki saniye düşünür müsünüz lütfen ! Elim ayağım boşaldı. Durdum ve başka ne var diye bakmak için devam ettim toplam 3 video izledim en sonunda M. bunlar ne diye sordum. Sonra ver o telefonu bana napıyorsun sen bilmem ne diye bağırmalar duydum ama asla idrak edemiyordum. O benim toplam 4 yılımdı 4 yıl koskoca 4 yıl nasıl yani?????
Sonra bağrış çağırış hatırlıyorum. Ha birde benim ona attığım 3 tokatı. Keşke daha çok tokat atsaymışım. Mahalle arasındaydık caddede falan olsaymışız da bi kaç kişiye dövdürseymişim keşke ....
Koskoca dört yıl onun hormonal zevk-i uğruna yapmış olduğu böylesine iğrenç bi olayla sonlandı. Demem o ki hiçbir insana o yapmaz demeyin ve gerçekten bağlanmayın. Kimseyi hayatınızın merkezi yapmayın sonra kimse kurtaramıyor sizi.