|01|

29 4 0
                                    

Ξυπνησα απο τον σπαστικο ηχο του ξυπνητηριού που μου τρυπουσε τα αυτια. Αναστεναξα και κοιταξα το ρολοι: 6:45, υπεροχα!

Ποσο γρήγορα περασε το καλοκαίρι ρε γαμωτο. Εκατσα για λίγα λεπτά κοιτωντας το ταβανι μεχρι που ακουσα την μανα μου να φωναζει:

-ΛΕΞΙΙΙ! ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ?

εκανα μια γκριμάτσα και της φωναξα:

-Ναι μαμα ξυπνησα. Και σταματα να με λες αγαπη μου είμαι 16!

Την ακουσα να χαζογελαει και σηκωθηκα απροθυμα απο το κρεβάτι μου. Καθως ανοιγα την ντουλαπα μου άκουσα τον ηχο του messenger.

Ανοιξα το κινητο μου και ειχα μήνυμα -απο ποιον αλλον?- απο την Μαντισον. "ΒΟΗΘΕΙΑ!! ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ??" ελεγε το μηνυμα. Ήμουν σιγουρη.

Της απαντησα ενα ξερο "Οτι βρεις" και πηγα ξανα προς την ντουλαπα μου. Κοιταξα για λιγο τα ρουχα μου και κατεληξα σε ενα ψηλομεσο μαύρο τζιν και ενα λευκο αμανικο τοπ. Αφου ντυθηκα, πηγα στο μπανιο μου και κοιταχτηκα στον καθρεφτη.

-Ιου.

Ειπα στον εαυτο μου. Σαν πρωτόγονη ημουν. Αφου σουλουπωσα λιγο τα μαλλια μου και πλυθηκα, πηρα την τσαντα και το κινητο μου και κατεβηκα κατω. Βρηκα την μαμα στην κουζινα να μου φτιαχνει πρωινό.

-Δεν πειναω μαμα.

Της ειπα και εκεινη συνοφρυωθηκε στην αρχη αλλα μετα υποχωρησε εφόσον ηξερε οτι θα περνουσε το δικο μου. Της χαμογελασα και μου ειπε να παω να ξυπνησω τον Τζάκσον.

Σηκωθηκα, ξανα ανεβηκα πανω και πηγα στο δωματιο του. Κοιμοταν του καλου καιρου. Πηγα και ανοιξα αποτομα τα παντζούρια (?) του, και εκεινος εβγαλε ενα μουγκρητό και γυρισε απο την αλλη.

-Σηκω μικρε. Πρωτη μερα σχολείο.

Του ειπα και εκατσα διπλα του. Ανοιξε ελαχιστα τα ματια μου και με κοιταξε.

-Μμ..δεν θέλω.

-Ναι ουτε γω.

Του απαντησα και του εκανα νοημα να σηκωθει. Κουνησε το κεφαλι του και σηκωθηκε.

-Μην αργεις.

Του ειπα και κατεβηκα παλι κατω. Πηγα και εκατσα με την μαμα μου καθως ετρωγε. Ξανακοιταξα το ρολόι: 7:30

-Ο μπαμπας;

Τη ρωτησα.

-Εφυγε πιο νωρις σημερα γιατι ειχε συνεδριο.

Be My Partner Where stories live. Discover now