AUTHOR NOTE

2.3K 23 1
                                    


I HAVE EXAMS REAL SOON , BUT I WROTE THE NEXT UPDATE BUT I WILL NOT UPDATE IT TILLI GET 1 K FOLLOWERS OR MORE.

SEE I'M NOT FORCING YOU TO FOLLOW ME BUT IF YOU DO IT IT WILL MOTIVATE ME TO WRITE.

WHY I'M I WRITING THIS ALL OF A SUDDEN ?

OH NUMBER ONE I'M SICK I CAN'T GO TO COLLEGE BECAUSE I CAN'T WALK I GOT SOME INFECTION TO MY RIGHT LEFT.

NUMBER TWO I FEEL IRRITATED THERE ARE FEW PEOPLE WHO FOLLOW AND UNFOLLOW ME ALL THE TIME.

ITS LIKE GIVING MANIK A CHOCOLATE AND SNATCHING IT AWAY BEFORE HE EATS.

I FEEL TIRED DON'T I DESERVE FOLLOWERS, I MEAN DO I WRITE WELL OR I'M JUST A FAN FICTION WRITER?

NUMBER THREE I TOOK PART IN THE NOVEMBER WRITING CONTEST AND I MUST COMPLETE A NOVEL OF 50K WORDS IN A MONTH AND I WASTED ALL FOUR OR FIVE DAYS TILL NOW BECAUSE I'M SICK , MY HOUSE IS BEING RENOVATED AND I LIVED WITHOUT ELECTRICITY FOR 3 DAYS.

4. MY FRIEND KEEPS TAUNTING ME THAT I'M FAT AND I CAN'T WRITE , I MEAN WHAT IS THE CONNECTION BETWEEN MY BODY FAT AND MY WRITING.

I FELT SO BAD AND I COULDN'T SLEEP TONIGHT AS MY BED LIGHT THAT THEY FIXED IS TOO BRIGHT.

DO PEOPLE SLEEP IN SUCH BRIGHT LIGHTS? JEEZ, I HATE IT.

I'M TAKING BULLSHIT I KNOW AND I'M LISTENING TO HANUM CHALISA BECAUSE I'M SITTING ALONE ALL NIGHT.

I HATE GHOSTS BECAUSE I'M SCARED OF THEM.

OKAY I HAVE TO GO BUT I CAN TALK LIKE THIS FOREVER.

THANKS FOR READING THIS STUPID FAT GIRL SPEAKING THINGS AT THIS WEIRD MOMENT.

ANY ONE FEELING DOWN TEXT ME .

I LOVE YOU ALL,

HOPE YOU DO WHAT YOU PLANNED FOR THIS WEEK.

WAIT IT'S MONDAY ALREADY .

HAVE A HAPPY DAY CURSING YOUR LIFE.

FML WITH LOVE,

MYRA.




HER PROFESSOR LOVER. ( COMPLETED)Where stories live. Discover now