-Havanı Yesinler-
Merhaba! Bir saniye. Bu çok mu çocukça oldu? Bence de. Selam gençler! Benim adım Erica. Size kendimden bahsetmem gerekecekse seve seve bahsederim yani benim gibi birini tanımayı çok fazla isteyeceksiniz bundan eminim. Ben 16 yaşındayım. Saçlarım sarı ve gözlerim mavi. Ah, biliyorum bu tüm kızların hayali. Bu yüzden kendimi 'özel' hissediyorum. Neyse devam ediyorum. Alışveriş benim hayatım biliyor musunuz? Yani her gün illa bir şey almam lazım. Bu bir sakız olsa bile! Sakız çiğnemeyide çok severim bu arada. Hiç ağzımdan çıkmaz. Okulda hocaların bu yüzden beni sınıftan attığıda var. Neden sakız çiğniyorum sanıyorlar ki zaten? Derste durmamak için! Derste durmamak için direk okula gitmeyip evde de durabilirim evet ama babam okula gidip düzgün ders görüp düzgün bir meslek sahibi olmamı istiyor. Daha çok beklersin babişkom. Yine de babamı seviyorum. Annem öldüğünden beri bana bakıyor. Ben henüz 12 yaşındayken öldü annem. 4 yıl önce. Evdeki hizmetliler benim annem oldu . En azından annem olmasalar bile bana 4 yıl katlandılar. İtiraf etmek gerekirse zor ve inatçı bir kızımdır! Babam benim havalı olduğumuda söyler ama ben öyle düşünmüyorum. Yani zenginim evet bunu herkese söyleyince havalımı oluyorum? Bence saçmalık yani. Saçmalık. Saçma. En iyi arkadaşımın adı ise Cara. Aslında Cara gerçekten de en iyi arkadaşımmı bilmiyorum. Daha çok yanımda taşıdığım yardımcım gibi bir şey! Kendimi anlatınca gerçeklerin farkına varıyorum sanki. Yine de devam!Cara komik bir kız ve fazla sakardır. Ben komik ve fazla sakar olmayanındanım. Cara çok fazla takı takar. Ben en fazla yüzük takarım. Cara saçını iğrenç toplar. Ben ise saçımı sürekli açık bırakırım . (Saçlarımı seviyorum!) Yine de Cara hep yanımda. Okul işlerine gelirsek Matematikten nefret ederim. Daha kendimi toplayamıyorum ben! Fizik dersinde ilk başta mankenleri konuşuruz sanıyordum. Umduğum gibi olmadı. O zaman adı neden fizik? Fizik denince akla ders değil Adriana Lima gelmiyor mu? Off lanet okul ve lanet okulun saçma dersleri! Dizi izlemeyi severim . Fazla dizi izlerim. Herkes yatar ben gece dizi izlerim. Yanımda mutlaka patlamış mısır olur. Patlamış mısıra bayılıyorum. Bu benim işte. Size kısaca kendimden bahsettim. Kısaca evet. Ne yani bu uzunmuydu? Hahaha NO. Benim hakkımda öğrenmen gereken asıl şeyleri ileride öğreneceksin. Beni seveceksin biliyorum. Yani ben sevilmezmiyim?