Koyunlar Sessiz Ağlar
Bölüm 2;
Kırmızı Başlıklı Kız
“…Bir Varmış Bir Yokmuş Kırmızı Başlıklı Kız varmış…”
Kırmızı Başlıklı Kıza annesi seslenip bir sepet vermiş.
-Al Lan Şunu orospu, ebene götür ortalıkta sürtünme bak.
-Tamam, be niye bağırıyon tırnaksız piç. Demiş ve yola çıkmış. Yolda kenara sıçarken yanlışlıkla yönünü şaşırmış. Bu arada bizim Kurt hatunu görür görmez kendi kendine…
-mmm ben bunu yalar yutarım bi yanına gidiyim. Demiş ve. Kırmızı Başlıklı Kızın Yanına gidip.
-Selamun Aleyküm Bacım ne yapı yon?
-İyidir valla yolumu şaşırdım ebeme az kızarmış Gergedan Yarrağı götürüyordum. Demiş. kurt hemen planını uygulamış. Kırmızı başlıklı kızı şaşırtıp yolunu uzatmış. Kurt kısa yoldan ebesinin yanına giderek en başta onu sikmiş, sonrada yemiş. Bu arada Kırmızı Başlıklı Kız evi bulmuş ve kapıyı çalmış Kurt üstüne giymiş ve uzanmış. Kısık bir sesle.
-Kim o..
-Benim ben. Açsana kapıyı götüne fare soktuğumun!
-kapı açık gir içeri tahta yarak.
Kırmızı Başlıklı kız içeri girer ve şaşkına döner.
-ebe ne yaptın sen tipine kayıyım?
-seksiyim deme. Kırmızı başlıklı kız bunu duyunca yüzü şekilden şekle girmiş.
-gözlerin niye bu kadar büyük?
-seni daha iyi görmek için.
-kulakların niye bu kadar büyük?
-seni daha iyi duya bilmek için.
-burnun niye bu kadar büyük?
-estetik yaptırdım.
-yarrağın niye bu kadar büyük?
-seni daha iyi sikebilmek için. Der ve kızın üstüne atlar sikmeye başlar. Yoldan geçen avcıda anırma seslerini duyarak oraya gelir kurt onu da siker ve avcı hamile kalır. Mutlu son…
Vote Mote Yapın