Edita: Bok ljudi, godinu dana je prošlo... Bum tres... Tina: Pa gdje je?... Edita: Mama nešto traži na tavanu, pa joj je nešto palo,idem vidjeti što traži... Edita se popne na tavan i pita mamu: Mama, što ti to traži?... Tina: Napokon sam odlučila da moram saznati gdje je grob mojeg i Ivaninog biološkog oca... Edita: Pa deda je rekao da ne zna tko je to u oporuci... Tina: Znam ali tu negdje mora biti ti dokumenti?... Edita: Dobro mama, koji dokumenti?... Tina: Deda je pričao u onoj priči o mačku da je otišao u drugu zemlju nakon smrti svojih roditelja i radio 5 godina kao smetlar... Edita: Da, i?... Tina: Pa nikad nije rekao gdje je otišao, tj. koja je ta druga zemlja?... Edita: I?... Tina: Pa tu na tavanu mora biti njegova stara radna knjižica i mamina osobna iskaznica s starim udanim prezimenom ... Edita: Aha...hoćeš da ti pomognem tražiti?... Tina: Da...U tom trenu je zazvonio telefon, javlja se Karla i kaže: Halo... Stipe: Dobro jutro mama, kako ste?... Karla: Sine!!!, dobro smo svi, a kako si ti i snaha?.. Stipe: Paulina spava, a ja sam se digao urinirati i nazvati vas... Karla: Spava?, a što joj je?... Stipe: Pa mama, jesi ti zaboravila da je kod nas osam sati minus?, znači kod nas je tri ujutro... Karla: Joj da, zaboravila sam... Stipe: Zapravo vas zovem da vam kažem da dolazimo za dva tjedna.., Karla: Zbilja?!!!.. Stipe: Da, mama, zbilja dolazimo, sada moram prekinuti, telefon je skup prema Hrvatskoj... Karla: Ok, sine, vidimo se, želim ti lijep san i pozdravi mi Paulinu.. Karla nakon razgovora sa Stipom: Eriku, dođi!!!!!... Erik: Evo me, gdje gori??... Karla: Nigdje ne gori nego nam dolazi sin sa snahom...Erik: Ti to mene zezaš?... Karla: Ne, zbilja nam dolaze... Počeli su skakati od sreće a dok su oni skakali, Tina je na tavanu odjednom rekla: Evo mamine osobne iskaznice sa starim udanim prezimenom... Edita: I ja sam našla dedinu staru radnu iskaznicu... Tina: I što piše gdje je bio smetlar?... Edita: Piše da je bio smetlar u Crnoj Gori... Tina: Aha, onda moram ići pakirati i sutra me voziš u zračnu luku... Edita: Kako se baka prezivala prije nego se udala za Zvonka?, mislim kako joj je staro udano prezime glasilo... Tina: Piše na osobnoj Marija Stanić... Edita: Mogu vidjeti kako je baka izgledala?... Tina: Naravno,dušo... Tina doda osobnu Editi, a Edita kaže: Prekrasna je bila... Tina: A sada se moram ići pakirati, a ti pitaj ujnu tko je zvao?...
YOU ARE READING
Jedan čudesni mačak 8: Traženje oca i Stipin dolazak
AdventureU ovom dijelu ćete saznat: Tko traži oca, hoće li ga naći i kako, onda hoće li Mate pristati na operaciju i zašto rastužuje Editu, zašto Stipe odlazi u hotel sa Paulina?..