Astăzi este o zii mare pentru Alesia.Își va revede prietena decând va avea trei aini.Ele s-au împrietenit acum 16 ani.
Alesia aștepta în sufragerie să vină prietena ei.
(Peste 2 ore)
Ușa:Cioc,cioc!
Alesia:Cine este?
Elizabeta:Eu,Elizabeta.Nu-mi mai recunoști?
Alesia:Normal.
O pofti pe Elizabeta în casă și începu să trândăvească.Se făcuse seară și Elizabeta trebuia să plece.Alesie îi părea foarte rău că Elivabeta va pleca.Iar nu o Alesia nu o va mai vedea câțiva ani.
Elizabeta își lua rămas bun de la Alesia și plecă.
A doua Alesia era deprimată,dr a avut noroc că i-a cerut Elizabetei numărul ei de telefon.Așa că ele pot virbii în fiecare zii.
A doua zii Elizabeta îi făcuse Alesiei o mare surpriză.Surpriza era că Elizabeta se va muta fix lângă casa ei.Ele pot să se viziteze mereu.
Elizabeta:Alo!Alesia,am o surpriză pentrutine.
Alesia:Care este,spuse entuziastă.
Elizabeta:Mă voi muta lângă casa ta.
Alesia:Asta este o glumă sau ce?
Elizabeta:Nu este nici o glumă.Chiar mă voi muta lângă casa ta.
Alesia:Nu-mi vine să cred!Ne vom putea vizita în fiecare zii!Putem ieși afară împreună,putem sta împreună.
Elizabeta:Cred că ai înebuni.
Alesia:Nu așa fac eu când sunt foarte entuziastă.Dacă tot e ora trei,ieșim afară?
Elizabeta:Da.Ne întâlnim în față la tine.
Au ieșit afară și s-au distrat înpreună.Au ieșit toată vacanța afară.
La cât de mult s-au distrat,în ultima zii de vară erau foarte obosite,dar tot au ieșit afară.
CITEȘTI
Jurnalul Alesiei
ActionÎn acest capitol este vorba despre două fete care stau toată ziua împreună. Dacă vreți să știți mai multe,citiți capitolul.