-Aplaudati-o pe noua Regina Balului din anul acesta! Tania Mihailovsky! directoarea ne zambeste si colegii mei incep sa aclame.
Mi-am facut loc printre ei, incepand sa urc incet treptele catre scena. Recunosc, tremuram putin, tot timpul mi-am dorit asta. Luminile refelctoarelor erau pe mine. Pasesc pe ultima treapta si ma duc langa directoare.
Zambesc si incerc sa ma opresc din tremurat. Imi aseaza incet coroana pe cap, lasandu-ma s-o analizez putin. Era argintie si cu cateva pietre rosii pe ea.
-Felicitari domnisoara! Va rog, aplaudati-o! spune tare la microfon.
Galagia provocata de aplauzele pentru mine ma emotionau si mai mult. Le fac usor cu mana prietenilor mei care sareau in sus. M-am abtinut sa nu rad. Ma dau in spate lasand-o pe directoare sa continue ce avea de spus.
-Stiti cum se zice, fiecare regina are nevoie de regele ei, sau era invers? Regele din seara asta este...
Mi-am deschis ochii uitandu-ma in dreapta si stanga. A fost totul asa frumos, parea asa real. M-am ridicat infund si mi-am luat telefonul. Arata ora 4:32. Telefonul a ajuns inapoi pe noptiera si m-am intins. Zambesc trist si imi inchid ochii.
-A fost doar un vis, murmur si incerc sa adorm inapoi.
**************
Alyson ti-o spun inca o data: esti geniala, daca nu erai tu nu as fi inceput EU aceasta poveste *ma simt speciala :))) *!!! Sa fie clar, povestea asta ti-e dedicata tie! Multumesc ca mi-ai dat sansa de a scrie povestea, sper ca nu o sa te dezamagesc!
Asta a fost prologul si o sa incerc sa postez cat de curand pot, dar trebuie sa mai lucrez la celelalte carti, va dura ceva.
Sunt nerabdatore sa stiu ce se va intampla in continura, da ciudat... Inca ma gandesc ce scriu, am prea multe idei si trebuie cumva sa le leg :3
By the way, sper ca o sa cititi si sa va placa povestea mea!!
Love you guys!!!^3^
CITEȘTI
The Snow Queen
Teen FictionRusia, Scandinavia, frigul, gheata!Aceste lucruri ii sunt asa de indepartate lui Tania Mihailovsky.Acolo s-a nascut, acolo a crescut, iar, acum, in clasa a doisprezecea tatal ei o obliga sa se mute in America, Mexico.Exact opusul vietii ei... Iar li...