3.Grupul rebelilor

51 3 3
                                    

Imi dau cu niste fond de ten, cu rimel si cu luciu, apoi ma grabesc pe usa. Azi este prima zi la noul liceu, cred ca o sa innebunesc! Daca nu m-ar duce Jack cu masina, as fi ramas ascunsa in dulap. De cand am ajuns aici, viata mea a devenit un calvar. Singura parte buna e ca vecina mea, Elyse sau cum ii ziceam eu Ely, e la acelasi liceu dar cu o clasa mai mica. Am devenit destul de bune prietene si mi-a povestit mai multe depre liceu. Din vorbele ei, inafara de populari si de fitosi, totul e ok, vestea fiind cea care mi-a facut ziua mai buna.

-Tan! Misca-ti odata fundul in masina pana nu plec fara tine!

-Asta e fratiorul meu! rad aruncand geanta in spate.

Intru rapid in masina si imi pun centura. La radio era ,,Shake it of'' de Taylor Swift asa ca am inceput sa fredonez.

-Diseara mergem undeva?

-Nope, ies cu Ely la mall.

-O luati si pe Jess?

-Daca vrea sa vina...

***

Am ajuns, imi spun cand vad poarta liceului. Trag o gura mare de aer si astept ca Jack sa parcheze.

O lasa putin mai departe de intrare. Ma dau repede jos si imi iau ghiozdanul. Ii fac grabita cu mana si alerg spre poarta.

-Bafta! il aud tipand.

Zambesc usor si pasesc in curte. Am rasuflat usurata cand am vazut ca nu erau foarte multa lume, momentan. Am incercat sa fiu cat mai subtila, dar...

-TANIAAAAA!

Ma intorc cu incetinitorul si o vad pe Ely alergand disperata spre mine.

Si asa am ajuns in centrul atentiei din prima zi... Cativa se uitau ciudat la noi, priviri urate, plictisite si... aia chiar sunt perversi!

Ziua nepotrivita pentru fusta!

Mi-am dat ochii peste cap si am primit-o cu bratele deschise pe Elyse care mi-a povestit cum mama ei a pedepsit-o si cum nu mai poate veni in seara asta la mall cu mine. I-am spus ca e ok, dar tot continua sa-si ceara scuze.

-Ely nu-ti mai cere scuze, ti-am spus e ok, oricum nu cred ca mergeam, nu ma simt foarte bine...

Incuviinta rapid din cap si zambetul ei se mări.

-O sa tac deoarece vreau sa-ti prezint pe cineva, spuse si incepu sa ma traga spre un grup.

Cand am ajuns in fata lor, se uitau veseli la mine.Copiii astia sunt foarte ciudati...

-Baieti, fete, ea e Tania! Primiti-o cum se cuvine, deoarece de acum e noua noatra prietena, spuse Ely spre ei facandu-i pe unii confuzi si pe altii sa zambeasca.

Un baiat blond veni spre mine. Avea niste trasaturi frumoase: ochii lui verzi ma duceau cu gandul la smarald, iar zambetul lui cald ma facea sa-i zambesc inapoi.Din spatele lui, un alt baiat se ivi, la fel de superb ca el.Brunetul avea trasaturi asiatice, dar cel mai mult imi placea parul lui. Avea cateva suvite blonde si roscate, bretonul ii acoperea usor ochiul drept si era prins intr-o coada scurta de cal.

-Hey! Bine ai venit Tania in grupul rebelilor! Eu sunt Mark Stone, iar el e Jin Hang sau Monster, zice aratand cu capul spre baiatul asiatic.

Jin dadu din cap si imi facu cu ochiul. Nu mi-am dat seama ca rosisem, pana cei doi au inceput sa rada.

Un zgomot puternic le intrerupse rasul colorat, facandu-i sa se incrunte. Ma intorc si vad 2 masini intrand in curte. Una dintre ele era neagra si cealalta portocalie.

Oh doamne...

Ma uitam cu ochii deschisi, pana la refuz, la masinile lor. Erau minunante. Cineva veni in spatele meu si imi sopti rapid ,,Nu te uita in ochii lor.,,

L-am vazut pe Jin uitandu-se urat la masini si se intoarse oftand.

Una dintre usile masinii negre se deschide si iese un baiat. La vederea lui, imi simteam picioarele topindu-se si inima mai avea putin si-mi sarea din piept.

Bluza si blugii aveau aceeasi culoare: negru.Incercam sa ma holbez mai putin, dar era imposibil.

Isi plimba privirea prin curtea scolii si dadu de mine.Ne uitam unul la celalalt.Simteam si privirea lui Jin pe spatele meu.

Nu te uita in ochii lor.

Scutur usor capul si ies din transa. Imi scot teledonul din buzunar si ma prefac ca tastez ceva. Pe furis, il vad zambind spre mine, dar nu un zambet normal, ci unul pervers.

Imi dau ochii peste cap si merg la Ely care vorbea cu o fata. Ma apropii de ele si o salut. Cand ma vazu, tipa ceva ce nu am inteles si a inceput sa ma scuture. Confuza, o opresc tinand-o de maine.

-Ce naiba...

-Oh doamne, Tania! VOI DOI ATI FACUT... NU, TAN, TE ROG! CUM AM PUTUT LASA SA SE INTAMPLE ASTA? E DE RAU... A PUS OCHII PE TINE, DIN PRIMA ZI! ITI DAI SEAMA CE GRAV ESTE? TREBUIE SA VORBESC CU MONSTER SI MARK, tipa la mine apoi alerga disperata la baieti.

Ok...

-Buna!

Era fata cu care vorbea Elyse.

-Hey! Eu sunt...

-Tania, nu e ca si cum nu ti-am auzit numele de la prietenii mei... Sunt Kayla Stone, Kay.

-Tu esti sora lui Mark?

-Da.

Chicotesc usor si imi dau o palma mintala. Cum nu am putut observa asemanarea dintre ei? Amandoi aveau acei ochi superbi si parul auriu.

-Pai, eu ma duc in sala deoarece trebuie sa o ajut pe directoare! Ne mai vedem Tania!

-Pa!

Ii fac cu mana si caut pe cineva cunoascut.

EL statea pe o banca, cu o bruneta in poala lui care ii tot zicea ceva, dar el se uita la mine.

La vederea brunetei mi-am inclestat dintii... Nu! Eu NU sunt geloasa.

Ma incrunt nervoasa la el, facandu-l sa zambeasca.

I.D.I.O.T

Va trebui sa indur multi ca el?

The Snow QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum