Capitolul I

75 12 10
                                    

De când s-a născut, lumea a devenit disperata după răzbunare. Tot ce se face, se face cu vărsare de sânge. Persoane rapite, persoane omorâte fără niciun motiv, mii și mii de jafuri etc. Dar legenda spune ca o anumita persoana ii va salva din iad;o persoana cu sânge de campion;
un copil miracol.

- Asa ca am nevoie de fata aceea.
- Dar sefu'...
- NICIUN '' DAR,,!!! Acum pleacă și găsește-mi fata.
- Ma scuzați...
~Trebuie sa găsesc fata aceea și sa o aduc aici~ se gândea el.

Pov. Freya.

- LA MULȚI ANI!!!! Eram cu toată familia și cu toți cei dragi. Eram suuuuuper fericita. Aveam 17 ani. Părinți mi-au spus ca viata mea se va schimba complet și ca trebuie sa am grija de mine în totalitate. Maine va fi prima zi de școală a clasei a 11 a. Îmi place școala, dar de fiecare data când am engleza, încerc sa leșin de neplăcere.
   Este cam târziu asa ca ma duc la somn. Maine am o zi tare încărcată.
*- În sfârșit te-am găsit.
  - Tu cine ești?
  - Tatăl tău...
  - Pof-Poftim?
  - Nu-mi spune ca mama ta nu ți-a spus de mine..
  - N-Nu...
  - Of, of, of... Sunt profund dezamăgit de mama ta... Dar draga mea, stai liniștită ca lucrurile nu vor rămâne asa. Mama ta va regreta... *

- Aaaaaaa!!!
- Ce s-a întâmplat?!
- Nimic... Cred...
- Bine... Pregătește-te de școală..
- Da, bine...

După ce am vorbit cu mama m-am dus la baie să-mi fac rutina. După 20 de minute ies din baie, ma îmbrac și cobor jos. Îmi iau un mar și ies pe geam. Mereu se ia mama de mine ca ies pe geam, dar eu nu o prea bag în seama. M-am saturat sa îmi tot poarte de grija, dar ma rog... Sunt în întârziere asa ca grăbesc puțin pasul. În 10 minute ajung și la liceu. Cum, din păcate s-ar putea sa intarzi, nu ma pot opri la cafenea. Ma duc repede să-mi iau cartea de mate și merg către clasa. Ajung în fata sălii de clasa, dar nu ma opresc și dau buzna în sala;ma opresc la ușa si incremenesc.

-Domnișoară Morgan...
- Bună ziua. Ma scuzați ca am întârziat.
- Ce ma fac eu cu tine? Prima zi de școală și deja întârzii...
- Regret. Nu se va mai întâmpla.
- Asa sper. Acum treci la locul tău.
- Desigur...

Îmi ridic capul încrezătoare în sus și pășesc cu pași apăsați spre locul meu. Ma așez în banca și ma uit sa vad dacă am un coleg de banca și ce sa vezi... Chiar am... Cel mai probabil este nou, dar nu-mi pasa. Ora de mate se termina repede,din fericire,iar eu ma duc la cafenea. I-au coltul și îl vad pe colegul meu de banca sărutându-se cu una. Yach...Nici măcar nu e stă bine împreună.Trec pe lângă ei și încerc sa fiu neobservata de el, dar misiunea mea eșuează. După ce ma vede,da cu tipa aia de perete și se uita intens la mine. Ajunsa la cafenea îmi comand o cafea, o beau liniștită si după ma duc să-mi continui orele. Restul zilei a fost foarte obișnuită. După ore am plecat acasă.
Acasă totul era liniștit. Asta era ciudat. De obicei era scandal. Dar acum este liniște, prea liniște. Ceva nu este bine... Merg pana la părinți mei în camera și bat la ușa,dar nu răspunde nimeni... Deodată observ ca din baie se aud niște sunete ciudate. Bat la ușa, nu se aude nimic. Intru și nu e nimeni. Ciudat... Ies de la ei din camera și merg la mine. Intru trântind ușa în urma mea. Ma arunc în pat. La un moment dat aud un telefon sunând. Ma ridic și dau pătură la o parte. Caut telefonul, dar nu-l găsesc. Ma uit sub pat, iar acolo era telefonul. Ma întind după el, îl iau și vad patru apeluri pierde. Ma uit în agenda și vad patru numere diferite...

Va urma...

Urletul LupilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum