Pov. Freya.
Dormeam linistita pana cand ma trezesc din cauza nenorocitului de ceas...Ma ridic somnoroasa din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina de dimineata,apoi ma imbrac in ceva lejer. Cobor jos, imi iau un mar si plec la scoala.
Intru in curte si dau de privirile celorlalţi aţintite spre mine. Cum deja sunt obişnuită cu asta,prefer sa le ignor.N-am nevoie de atentia lor,asa ca merg in clasa, iar acolo este acelasi lucru. Care este problema lor...? Ma asez in banca mea, aceea fiind ultima de langa geam,pe randul al treilea.
Cum stateam linistita cu capul in telefon, observ ca intra dirigintele cu un tip in urma lui. După ce se prezintă, se aseaza langa mine. Eu imi ridic capul si ma uit la el. Era blond cu ochii albaștri, inalt si bine facut. Bunicel,as putea spune.
-Bună! Sunt Riven. Imi zice băiatul care acum era pe scaunul de langa mine
-Buna! Freya. Era ceva ciudat la el. Puteam simti asta. Ora de romana a trecut repede. Se aude clopoţelul si toti iesim din clasa. Eram in curte, stateam pe banca,ascultam muzica si fumam, cand,deodata, o observ pe Otilia,piţipoanca scolii.-Mai, mai,mai,dar ce avem noi aici?Un lup singuratic?
-Nimic nu avem aici. Spun si dau sa plec, dar o voce ma opreste.
-Unde crezi ca pleci papusa?
-Undeva departe de respiratia ta, spun si ii intind o guma mentolată. Poate asa vei avea si tu succes la băieţii. Dupa ce termin de spus simt o mana in parul meu, era a Otiliei. Am prins-o si eu de par si am tras-o in jos. M-am pus peste ea si am inceput sa ii dau palme puternice. Iau o bomboana mentolata din buzunar si i-o bag in gura. Ma aplec spre urechea ei şi in soptesc "spor la supt ". Ma ridic si plec in clasa. Toţi se uitau dupa mine, dar nu imi pasa. M-am simtit asa de bine ca am reuşit sa ii inchid gura. Simţeam in mine o adrenalina nebuna.Va urma...
Needloveandhugs ai vrut next? Uita-l!!
CITEȘTI
Urletul Lupilor
Teen FictionFreya este o fata de 17 ani. Viata ei este una obişnuită, pana cand intalneste un baiat. Acesta are o gramada de secrete, iar fata este hotarta sa i le afle. Dar cu cat afla mai multe, cu atat se baga mai mult in probleme.