,,To je takový idiot!,, rozkřikla se hnědovlasá holka jménem Sabina.
,,Sabi, za pár dní budou prázdniny a budeš mít od toho dementa klid.,, utěšovala ji její nejlepší kamarádka Verča.
Sabina rozrazila dveře od záchodu a rozbrečela se.
,,Já už prostě nevím, co mám dělat. Pořád mě musí nějak ztrapňovat. Adam mu řekl, že jestli toho nenechá, tak ho zmlátí. Maty vypadal, že z něj má respekt a že toho opravdu nechá, ale po dvou dnech znovu začal, tak ho Adam vážně zmlátil, ale on, jako kdyby nic. Pořád mě ničí život.,, fňukala hnědovláska.
° Adam je Sabčin kluk, kterému je 17 a chodí do vedlejší třídy. °
,,Sabi, to zvládneme. Já myslím, že když mu řekneš něco ty, tak že toho konečně nechá. Vždy mu totiž řekli něco ostatní a když mu něco řekneš ty, tak třeba si uvědomí, že je debil.,, napadlo Verču.
,,To pochybuji.,, odvětila Sabi a otřela si rozmazanou řasenku.
,,Nemáš s sebou řasenku? Mně se rozmazala.,, zeptala se ještě.
,,Jasný, samozřejmě že mám, co si to o mně myslíš? Já řasenku a pudr tahám úplně všude.,, odpověděla se smíchem blondýnka a podala jí černou tubičku.
,,Díky.,, poděkovala Sabi a když se upravila, tak vyšla ze dveří na chodbu a vydala se do třídy.
,,Alee, kdo pak se nám to už uklidnil?,, smál se Maty.
,,Tak poslouchej ty hnědovlasý pako. Já si nenechám ničit život někým, jako jsi ty. Ty nejsi nic než arogantní pitomec, který neumí nic jiného než ničit lidem život a ponižovat je. Vypadni laskavě z mého života!,, křičela hnědovlasá dívka.
,,Ale kočko, mě se jen tak nezbavíš. Jdu na stejnou školu, jako ty.,, rozesmál se ještě víc a když to Sabi uslyšela, tak zrudla a oči se jí zalily slzami.
,,Děláš si ze mě p*del? Ses asi zbláznil, ne? Já tě tak nenávidím!,, křičela na něj ještě víc a po chvilce ještě dodala ,,A co si to vůbec dovoluješ mi říkat kočko? Ty ses vážně úplně zbláznil.,,
Už to psychicky nezvládla a začali jí téct slzy. Po chvilce jí někdo objal a Sabi se ani nemusela dívat, kdo to je, protože tu vůni znala už velmi dobře. Byl to Adam, který šel kolem a nemohl zaslechnout, jak tam jeho holka křičí na toho hnědovlasého pitomce.
,,Ty jsi tomu asi nerozuměl, viď? Ničíš jí život čím dál víc a ona už neví, jak dál. Ať jde jakoukoliv cestou, vždy se tam objevíš ty a zničíš jí vše, co buduje. Nechápu, co po ní chceš na jednu stranu to vypadá, že ji chceš a na tu druhou, že jí chceš asi zabít, protože to, co jí děláš, není normální!,, řekl naštvaně blonďatý kluk. Přitiskl si brunetku ještě více na hruď a pevně jí objal.
,,Crrrrr.,, zazvonilo na hodinu a Sabči nezbývalo nic jiného než opustit svého prince a jít do své třídy.
,,Lásko, zkus to vydržet, je to poslední hodina, pak půjdeme spolu domů a zkusíme to nějak vyřešit, jo.,, řekl Adam po políbil ji na rty.
,,Dobře, paa lásko.,, řekla Sabi a odešla do třídy, kde si sedla vedle Verči a čekala než přijde učitel.
ČTEŠ
Já nejsem zas tak špatnej
RomanceSabina Walkerová je v 9.ročníku základní školy v Jihlavě. Toby Rivera 'syn trenéra místního fotbalového týmu' jí už od 6.ročníku vyznává lásku. Bohužel, ale jinak, než si většina holek představuje. Každý den jí nějak poníží. Buď na ní zařve přes cel...